Saltar al contenido

Citroën C-Elysée

3 de agosto de 2021
Citroen C Elysee

Citroën C-Elysée to kompaktowy sedan segmentu C, produkowany przez Citroëna od 2013 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja, zaprezentowana we wspomnianym 2013 roku.

Logo Citroëna

Cechy Citroëna C-Elysée

karoseriaSedan
drzwi4
place5
pień506 litrów
moc102 KM
konsumpcja3,9 l / 100km
Cena £ 13 190
oszacowanie

ten Citroën C-Elysée Jest to kompaktowy sedan segmentu C, produkowany przez firmę Citroën od 2013 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja, zaprezentowana we wspomnianym 2013 roku. Citroën C-Elysée Charakteryzuje się dużą przestrzenią w bardzo niskiej cenie. Jest produkowany w zakładzie PSA w Vigo w Hiszpanii.

Wśród tanich pojazdów, które aspirują do rywalizacji z Citroën C-Elysée znajdziemy inne sedany w swojej klasie, wśród których wyróżniają się FIAT Tipo czy Dacia Logan.

citroen-c-elysee-cover-1

Wygląd zewnętrzny Citroëna C-Elysée

Projekt Citroën C-Elysée Jest to pojazd z wyraźnie oszczędnym podejściem: kompaktowy sedan, który nie przekracza 4,4 metra długości, ale który jest w stanie zintegrować rozwiązania projektowe, które, nie dostosowując się do niezwykle atrakcyjnego lub eleganckiego wzornictwa, udaje mi się zaoferować pewien obraz nowoczesności i współbrzmienia z czasem.

jego czołowy Jest prosty, podobnie jak jego tylna część, gdzie wystaje ogromny nawis, w którym mieści się przepastny pień z ponad 500 litrów pojemności, ważny atut w modelu o tych cechach. Detale takie jak chromowana listwa okienna, 16-calowe felgi czy Światła do jazdy dziennej LED Okazują pewne «przywiązanie” ze strony marki, aby nadać całości pewnego ciepła.

citroen-c-elysse-101

Silniki Citroëna C-Elysée

ten Citroën C-Elysée W tamtych czasach posiadał szeroką gamę silników, choć dziś, będąc modelem weteranem, jego opcje mechaniczne zostały ograniczone do minimum. W ten sposób np. nie można już kupić a Citroën C-Elysée nowy z silnikiem benzynowym.

Dostępne tylko z silnik BlueHDi o mocy 100 KM (diesel) z funkcją Start & Stop, nieuchronnie kojarzy się z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Z tym silnikiem Citroën C-Elysée Oferuje więcej niż godne osiągi przy zachowaniu, przede wszystkim, minimalnego zużycia paliwa w każdych warunkach.

citroen-c-elysse-103

Niestety Citroën C-Elysée nie może wyposażyć żadnego systemu hybrydyzacji lub elektryfikacji, więc otrzymuje etykietę C od DGT.

W środku Citroën C-Elysée

Wnętrze francuskiego modelu ponownie zgadza się z podejściem niskobudżetowego pojazdu, który ma na celu obniżenie ostatecznej ceny produktu nawet kosztem cięcia w niektórych aspektach. Mimo to wnętrze oferuje atrakcyjny wygląd dla oka, z system multimedialny z ekranem dotykowym i większość dobrze rozmieszczonych kontrolek, choć w przypadku pojazdu, który powstał prawie dekadę temu, upływ czasu jest zauważalny.

citroen-c-elysse-106

Materiały są skromne, z twarde powłoki w całym tekście i detale, takie jak odsłonięte futryny drzwi, odsłaniające blachę. Jednak w innych punktach, takich jak przestrzeń, Citroën C-Elysée Uderza dobrą nutę dzięki więcej niż niezwykłej amplitudzie.

Dynamika Citroëna C-Elysée

ten Citroën C-Elysée korzysta z jednej z najstarszych platform w branży motoryzacyjnej, bazuje na podwoziu, na którym ponad 20 lat temu zadebiutował Peugeot 206. Nazywany PF1, ma pewne ograniczenia, jeśli chodzi o wdrażanie najnowszych technologii. Zachowuje się przyjemnie, ciągnie się lekko, co skutkuje dobrym komfortem pasażerów.

citroen-c-elysee-pokrowiec-2

Tak Citroën C-Elysée nie jest najlepiej izolowanym pojazdem na rynku, więc jego pasażerowie będą musieli z pewną intensywnością wsłuchiwać się w odgłosy toczenia i uderzenia powietrza o karoserię, dźwięk, który może być denerwujący zwłaszcza podczas długich podróży.

Czy ten post był pomocny?