Cechy Alfa Romeo Giulia
ten Alfa Romeo Giulia Jest to sportowy sedan produkowany przez Alfę Romeo od 2015 roku. Obecnie na rynek trafia pierwsza generacja. Alfa Romeo Giula charakteryzuje się sportową wersją o nazwie Quadrifoglio, która może pochwalić się silnikiem biturbo 2,9 V6 pochodzenia Ferrari o mocy 510 KM (przeczytaj szczegółowy artykuł o Alfie Romeo Giulia Quadrifoglio). Alfa Romeo Giulia jest produkowana w fabryce firmy u podnóża Monte Cassino, w prowincji Lazio we Włoszech.
Wśród salonów cutaway premia Aspirują do rywalizacji z Audi A4, Mercedesem Klasy C, BMW serii 3, Jaguarem XE i Lexusem IS. Nie przegap naszego przewodnika po najlepszych sedanach na rynku, który zawiera wszystkie informacje o Giulii i jej rywalach.
Wygląd zewnętrzny Alfa Romeo Giulia
Linie Alfy Romeo Giulia przypominają nieco Alfę Romeo 8C Competizione, być może o elegancki i wydłużony front. Samochód jest naprawdę połączeniem kodów stylów Alfa Romeo, Ferrari i Maserati, połączonych w jeden samochód.
Mieszanina, która mogła być katastrofą, ale spowodowała elegancka maszyna, zsiadłe szczegóły i linie ekspresji, nerwy i życie.
Spojrzenie na przeszłość i przyszłość. Rewolucja. Debiut nowego logo Alfa Romeo, bardziej nowoczesnego i minimalistycznego.
Z przodu Alfa biscione jest absolutnym bohaterem samochodu, o dużych rozmiarach i pełnych wlotach powietrza, które są w pełni funkcjonalne. W rzeczywistości w wersji Quadrifoglio przedni splitter ma aktywną aerodynamikę dzięki któremu możesz zwiększyć siłę docisku samochodu. Kaptur zakrzywia się w organiczne kształty, z podwójnymi otworami wentylacyjnymi w przednich błotnikach w bardziej sportowej wersji gamy Giulia.
Jego optyka odchodzi od tradycyjnych zaokrąglonych kształtów Alfy, poszukując bardziej kociego wizerunku. Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w segmencie i bardzo długiej masce wygląda jak kot, który ma zaatakować. Profil boczny jest żywy, z zagięciem w słupku C bardziej godnym BMW niż Alfa Romeo. Kompaktowy tył zamyka samochód, z dwoma podwójnymi wydechami i cztery rury wydechowe obramowane funkcjonalnym dyfuzorem w przypadku Quadrifoglio. Niektórzy bardzo piloci Maserati położyli wisienkę na torcie. Zobacz nocne wideo Alfa Romeo Giulia z włączonymi reflektorami.
W wielu panelach i elementach mechanicznych zastosowano aluminium, a obudowa wykonana jest ze wzmocnionej stali. To lekki samochód: jego masa zaczyna się już od 1449 kg.
Projekt wnętrza Alfa Romeo Giulia
Wnętrze Alfa Romeo Giulia jest minimalistyczny, skupiony na jeździe. Minimalistyczne podejście jest ważne, ponieważ na przykład cała kontrola systemów samochodu i trybów jazdy została zintegrowana w zaledwie dwóch kołach ruletki. ten Alfa DNA jest nadal obecny w trybach Dynamiczny, Naturalny, Zaawansowany Wydajny Tak Wyścigi – ten ostatni, tylko w wersji Quadrifoglio. Przycisk startu znajduje się na małej, sportowej kierownicy. Jego oprzyrządowanie łączy elementy analogowe z wyświetlaczami cyfrowymi.
Zobacz wszystkie zdjęcia i szczegóły dotyczące wnętrza Alfa Giulia.
Silniki Alfa Romeo Giulia
Giulia Veloce są dostępne tylko z napędem na wszystkie koła Q4 i automatyczną skrzynią biegów.
Alfa Romeo Giulia cieszy się różnorodnością gama silników zarówno diesla jak i benzynowych, wszystkie 4-cylindrowe, z wyjątkiem V6 w Giulii Quadrifoglio. Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, Alfa Romeo Giulia ma 2.2 Czterocylindrowy MultiJet o mocy 136 KM, 150 KM, 180 KM i 210 KM. Silniki o średnim zużyciu paliwa zaledwie 4,1 l/100 km, a w przypadku wersji 210 KM, mają moment obrotowy 470 Nm przy 1750 obr./min. Z wyjątkiem wersji 136 KM, wszystkie można zamówić z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Wersja 210 KM odpowiada Giulii Veloce, z nieco bardziej sportowym układem jezdnym, specyficznymi detalami wizualnymi i napędem na cztery koła Q4. Ten napęd na wszystkie koła zwykle wysyła 100% mocy na tylną oś, ale może przesłać do 50% mocy na oś przednią w sytuacjach niskiej przyczepności. W benzynie mamy tylko jedną 2.0 turbo o mocy 200 KM i 280 KM. Giulia o mocy 280 KM to także Veloce z napędem na wszystkie koła, która przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy.
Zobacz artykuł: wszystkie szczegóły Alfa Romeo Giulia Veloce.
Asortyment składa się z wykończeń Giulia, Super, Veloce i Quadrifoglio.
Benzyna 2.0 turbo nie jest oferowana z manualnymi skrzyniami biegów. ten Alfa Romeo Giulia aspiruje do miana najbardziej dynamicznego samochodu wśród swoich rywali. Technika towarzyszy, z bardzo istotnymi danymi: jego rozkład masy jest prawie idealny, z 50% ciężarem rozłożonym na każdą z dwóch osi. Nisko położony środek ciężkości i najdłuższy rozstaw osi w swoim segmencie. Dzięki zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości, Giulia ma również najsztywniejsze podwozie w swoim segmencie.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, czysty sportowy charakter
Duszą Alfy Romeo Giulia w wersji Quadrifoglio jest silnik V6 rodem z Ferrari. Śmigło, które z systemem biturbo rozwija potężna moc 510 KM. Silnik ten pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/hw zaledwie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalną może przekroczyć 300 km/h. Mieć waga 1525 kg i stosunek masy do mocy 2,99 kg / CV. Zobacz wideo i dźwięk Alfy Giulii z silnikiem V6 biturbo rodem z Ferrari.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ustanowiła czas na torze Nürburgring wynoszący zaledwie 7 minut i 32 sekundy. Szczegóły tutaj.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio jest oferowana z sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i zmiennikiem momentu obrotowego. Jego technologia zintegrowanego układu hamulcowego, łączy moc wspomagania hamulców z kontrolą stabilności dla doskonałej siły hamowania. Posiada system Torque Vectoring, który za pomocą dwóch sprzęgieł rozdziela moc między dwa tylne koła w czasie rzeczywistym; a elektroniczny dyferencjał, W skrócie.
Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm inspirowane F1
ten Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm stali się ostatnim ogniwem w łańcuchu. Demonstracja mocy i tego, jak limuzyna o wyglądzie premium może stać się najbardziej zbliżona do włoskiego samochodu sportowego. Marka transalpejska świętowała 110. rocznicę odzyskania akronimu «Gran Turismo Aliggerita«We współpracy z zespołem Formuły 1, Sauberem i jego kierowcami, Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen, Alfa Romeo stworzyła limitowaną edycję obu pojazdów, aby tylko 500 sztuk.
Część mechaniczna została zachowana (silnik V6 biturbo o pojemności 2,9 litra), choć w tym przypadku moc została podniesiona do 540 KM oraz wykonano kompletne prace przygotowawcze, łącznie z wyczerpującą redukcją masy, dzięki której można było obniżyć do 100 kilogramów zestawu. Różnica między nimi polega na tym, że Alfa Romeo Giulia GTAm, z literą «m” dla Modifficata, zawierała jeszcze bardziej sportowe elementy, w tym przewymiarowane tylne skrzydło i decyzję o usunięciu tylnych siedzeń w celu zamontowania klatki bezpieczeństwa. Z 1520 kg na wadze Jest w stanie zaoferować doskonały stosunek mocy do masy wynoszący 2,82 kg na konia.