Saltar al contenido

Co to jest ID. od Volkswagena?

24 de agosto de 2021
volkswagen id 1605877211

Świat komercyjnej motoryzacji zmienia się, a marki nie chcą pozostać w tyle, ponieważ stawką jest ich przetrwanie. W przypadku Volkswagena nowy identyfikator zakresu. To początek zmiany koncepcji i filozofii mobilności.

Przez wiele lat pojazdy hybrydowe służyły przemysłowi motoryzacyjnemu jako katalizator do zakończenia przejścia z silników cieplnych na technologię elektryczną, a teraz nadszedł czas na to drugie zaczyna przeżywać apogeum, które powinno służyć jego konsolidacji jako stała i realna opcja dla kierowcy przyszłości.

Niezależnie od tego, czy tak jest, czy nie, prawda jest taka, że ​​marki obstawiają to i zaczynają wprowadzać na rynek kompletne gamy pojazdów całkowicie elektrycznych jako codzienne i codzienne rozwiązanie mobilności, które wykracza poza zwykły kaprys lub jednorazowy zasób.

Volkswagen dąży do tego, aby mobilność elektryczna była dostępna dla przeciętnego kierowcy

Podobnie jak Hyundai z IONIQ, Volvo z Polestarem czy Mercedes z IQ, Volkswagen chciał rozpocząć nową erę, wprowadzając na rynek serię ID., składającą się z pojazdów elektrycznych, które pokrywają najpopularniejsze segmenty rynku.

Dostępna mobilność elektryczna

Mottem Volkswagena, kiedy zaprezentował swój projekt mobilności elektrycznej z megafabryką Zwickau jako emblematem, jest to, że staje się on dostępny dla przeciętnego kierowcy, który obecnie widzi modele elektryczne obecne na rynku są w większości za drogie.

Mało tego, bo niemiecki koncern motoryzacyjny zamierza ulepszyć technologię tak, aby dwa jej słabe punkty przestały być: autonomia i moc.

Javier Gómara poddaje próbie Volkswagena ID.3. Wspinasz się?

Chociaż początkowo Volkswagen zamierzał zaoferować swój model dostępu z gamy ID. w przybliżonej cenie 25 000 euro, prawda jest taka, że ​​w końcu poprzeczka przekroczyła 30 000 euro bez promocji czy dopłat.. Wciąż jest nieco wysoka i daje do zrozumienia, że ​​do elektryfikacji floty jeszcze długa droga, ale w każdym razie Volkswagen położył już pierwszy kamień na rynku.

Volkswagen ID.3, coś w rodzaju elektrycznej alternatywy Golfa, powstał, aby objąć zawsze dochodowy segment kompaktów, podczas gdy Volkswagen ID.4 pojawił się na rynku, aby zająć miejsce wśród dobrze prosperujących SUV-ów, prawdziwych królów na rynku. Obaj rozpoczęli ścieżkę, którą przemierzy również nie mniej niż pięć kolejnych modeli, Czy zakład niemieckiej firmy przyniesie owoce?

Czy ten post był pomocny?