Saltar al contenido

Zapłon Suzuki

14 de septiembre de 2021
Zaplon Suzuki

Suzuki Ignis to mały samochód segmentu B, produkowany przez Suzuki od 2000 roku. Obecnie na rynku pojawia się druga generacja, zaprezentowana w 2017 roku.

Logo Suzuki

Cechy Suzuki Ignis

karoseriaMiejski
drzwi5
place4
pień260 litrów
moc83 KM
konsumpcja3,6 – 4,3 l / 100km
Cena £ 14 493 €
oszacowanie

ten Zapłon Suzuki Jest to mały samochód segmentu B, produkowany przez Suzuki od 2000 roku. Obecnie na rynku sprzedawana jest druga generacja, zaprezentowana w 2017 roku. Suzuki Ignis charakteryzuje się tym, że jest modelem zaprojektowanym przez i dla miasta, w którym udało się uzyskać przestrzeń wewnętrzną. jak najlepiej wykorzystać go w przypadku, gdy kierowca potrzebuje pojazdu, który poza codziennymi sprawami pozwoli mu zmierzyć się z dziwną podróżą. Kombinacja, do której dodatkowo musimy dodać pewne terenowe powołanie, które pozwala nam zostawić za sobą asfalt. Jest produkowany w zakładzie, który japońska marka ma w Indiach.

Wśród najlepszych tanich małych samochodów, które aspirują do rywalizacji z Suzuki Ignis, znajdujemy inne utylitarny w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Fiat Panda, SEAT Ibiza, Peugeot 208 czy Renault Clio.

Suzuki Ignis 2020 04

Wygląd zewnętrzny Suzuki Ignis

Suzuki Ignis mierzy 3700 metrów długości, 1595 metrów wysokości i 1690 metrów szerokości. To ma projektInspiracja SUV-em bardzo szczególny, co czyni go innym modelem. Jego kwadratowe i kanciaste kształty odpowiadają maksymie japońskiej marki: maksymalnie wykorzystaj przestrzeń wnętrza.

Wraz z upływem czasu, generacjami i różnymi aktualizacjami, które Suzuki zastosowało do Ignis, szczegóły jego konstrukcji zmieniły się, jak to ma miejsce w przypadku zderzak i ramka kratki. Posiada również kilka kolorów ciała. Tymczasem koła są wykonane ze stopu, mają bardzo lekką konstrukcję i są wyposażone w opony 175 / 60-16.

Suzuki Ignis 2020 06

Gama silników Suzuki Ignis

Oferta mechaniczna Suzuki Ignis sprowadza się do jednego bloku: benzyna atmosferyczna o pojemności 1,2 litra i mocy 83 CV i których reakcja została poprawiona dzięki zmianom dokonanym w układzie wtryskowym.

Mieć lekki system hybrydyzacji Składa się z małego silnika elektrycznego, który wspomaga ciepło podczas przyspieszania i działa jako generator, odzyskując energię podczas zwalniania, aby przechowywać ją w akumulatorze litowo-jonowym 12 V i 10 Ah. Technologia, która nadaje mu eko-naklejkę Generalnej Dyrekcji Ruchu Drogowego (DGT).

Sprzedam suzuki na rok 2020

Towarzyszy skrzynia biegów, która w standardzie jest pięciobiegową manualną skrzynią biegów chociaż może być wyposażony w automatyczny wariator ciągły. Jeśli chodzi o przyczepność, może być przedni lub całkowity: w tym drugim przypadku ma lepki system sprzęgający.

Wnętrze Suzuki Ignis

ten Stylistyka wnętrza Suzuki Ignis jest skromna, ale Japończykom udało się maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń, aby mieć cztery wygodne i przestronne siedzenia. Każde z siedzeń dobrze trzyma pasażera, a w przypadku pozycji kierowcy wszystkie elementy sterujące są dobrze rozmieszczone, aby mieć je pod ręką. Jego bagażnik ma pojemność 204-260 litrów, w zależności od położenia tylnego rzędu.

Sprzedam suzuki na rok 2020

Suzuki Ignis ma dwa poziomy wyposażenia. ten Suzuki zapala się Jest to model podstawowy i jest wyposażony w 16-calowe koła, relingi dachowe, podgrzewane przednie fotele, przesuwane tylne siedzenia, wielofunkcyjną kierownicę, system multimedialny z siedmiocalowym ekranem kompatybilny z Android Auto i Apple CarPlay oraz tylną widok z kamery.

ten Suzuki Ignis GLX Dodaj do tego funkcje bezkluczykowego dostępu i uruchamiania, reflektory LED, klimatyzację, skórzaną kierownicę, nawigację, tempomat, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i system rozpoznawania pieszych.

2020 Suzuki Ignis 21

Jak radzi sobie Suzuki Ignis?

Główną zaletą Suzuki Ignis jest: jego ograniczone zużycie (5,1 – 5,5 l / 100 km, według oficjalnych danych) i że ma dobrą zdolność przyspieszania zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Kilka cech, które częściowo wynikają z lekkiej hybrydyzacji silnika.

Naturalną scenerią dla Suzuki Ignis jest miasto, w którym rozwija się z łatwością i zwinnością dzięki swoim wymiarom, reakcji silnika, wyczuciu kierunku, dobrej widoczności i dobremu promieniowi skrętu, jaki oferuje. Jest to jednak model zdolny do poruszania się bez cierpienia w innych sytuacjach, takich jak autostrady (gdzie może utrzymać prawidłową prędkość przelotową) i drogi drugorzędne, gdzie być może balansuje nieco bardziej niż to konieczne na zakrętach ze względu na układ zawieszenia . W rzeczy samej, wersje z napędem na wszystkie koła zapewnią ci trochę frajdy z drogi ponieważ Suzuki Ignis jest gotowy do pokonania średnich trudności bez większych problemów.

Czy ten post był pomocny?