Cechy Suzuki Ignis
ten Zapłon Suzuki Jest to mały samochód segmentu B, produkowany przez Suzuki od 2000 roku. Obecnie na rynku sprzedawana jest druga generacja, zaprezentowana w 2017 roku. Suzuki Ignis charakteryzuje się tym, że jest modelem zaprojektowanym przez i dla miasta, w którym udało się uzyskać przestrzeń wewnętrzną. jak najlepiej wykorzystać go w przypadku, gdy kierowca potrzebuje pojazdu, który poza codziennymi sprawami pozwoli mu zmierzyć się z dziwną podróżą. Kombinacja, do której dodatkowo musimy dodać pewne terenowe powołanie, które pozwala nam zostawić za sobą asfalt. Jest produkowany w zakładzie, który japońska marka ma w Indiach.
Wśród najlepszych tanich małych samochodów, które aspirują do rywalizacji z Suzuki Ignis, znajdujemy inne utylitarny w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Fiat Panda, SEAT Ibiza, Peugeot 208 czy Renault Clio.
Wygląd zewnętrzny Suzuki Ignis
Suzuki Ignis mierzy 3700 metrów długości, 1595 metrów wysokości i 1690 metrów szerokości. To ma projektInspiracja SUV-em bardzo szczególny, co czyni go innym modelem. Jego kwadratowe i kanciaste kształty odpowiadają maksymie japońskiej marki: maksymalnie wykorzystaj przestrzeń wnętrza.
Wraz z upływem czasu, generacjami i różnymi aktualizacjami, które Suzuki zastosowało do Ignis, szczegóły jego konstrukcji zmieniły się, jak to ma miejsce w przypadku zderzak i ramka kratki. Posiada również kilka kolorów ciała. Tymczasem koła są wykonane ze stopu, mają bardzo lekką konstrukcję i są wyposażone w opony 175 / 60-16.
Gama silników Suzuki Ignis
Oferta mechaniczna Suzuki Ignis sprowadza się do jednego bloku: benzyna atmosferyczna o pojemności 1,2 litra i mocy 83 CV i których reakcja została poprawiona dzięki zmianom dokonanym w układzie wtryskowym.
Mieć lekki system hybrydyzacji Składa się z małego silnika elektrycznego, który wspomaga ciepło podczas przyspieszania i działa jako generator, odzyskując energię podczas zwalniania, aby przechowywać ją w akumulatorze litowo-jonowym 12 V i 10 Ah. Technologia, która nadaje mu eko-naklejkę Generalnej Dyrekcji Ruchu Drogowego (DGT).
Towarzyszy skrzynia biegów, która w standardzie jest pięciobiegową manualną skrzynią biegów chociaż może być wyposażony w automatyczny wariator ciągły. Jeśli chodzi o przyczepność, może być przedni lub całkowity: w tym drugim przypadku ma lepki system sprzęgający.
Wnętrze Suzuki Ignis
ten Stylistyka wnętrza Suzuki Ignis jest skromna, ale Japończykom udało się maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń, aby mieć cztery wygodne i przestronne siedzenia. Każde z siedzeń dobrze trzyma pasażera, a w przypadku pozycji kierowcy wszystkie elementy sterujące są dobrze rozmieszczone, aby mieć je pod ręką. Jego bagażnik ma pojemność 204-260 litrów, w zależności od położenia tylnego rzędu.
Suzuki Ignis ma dwa poziomy wyposażenia. ten Suzuki zapala się Jest to model podstawowy i jest wyposażony w 16-calowe koła, relingi dachowe, podgrzewane przednie fotele, przesuwane tylne siedzenia, wielofunkcyjną kierownicę, system multimedialny z siedmiocalowym ekranem kompatybilny z Android Auto i Apple CarPlay oraz tylną widok z kamery.
ten Suzuki Ignis GLX Dodaj do tego funkcje bezkluczykowego dostępu i uruchamiania, reflektory LED, klimatyzację, skórzaną kierownicę, nawigację, tempomat, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i system rozpoznawania pieszych.
Jak radzi sobie Suzuki Ignis?
Główną zaletą Suzuki Ignis jest: jego ograniczone zużycie (5,1 – 5,5 l / 100 km, według oficjalnych danych) i że ma dobrą zdolność przyspieszania zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Kilka cech, które częściowo wynikają z lekkiej hybrydyzacji silnika.
Naturalną scenerią dla Suzuki Ignis jest miasto, w którym rozwija się z łatwością i zwinnością dzięki swoim wymiarom, reakcji silnika, wyczuciu kierunku, dobrej widoczności i dobremu promieniowi skrętu, jaki oferuje. Jest to jednak model zdolny do poruszania się bez cierpienia w innych sytuacjach, takich jak autostrady (gdzie może utrzymać prawidłową prędkość przelotową) i drogi drugorzędne, gdzie być może balansuje nieco bardziej niż to konieczne na zakrętach ze względu na układ zawieszenia . W rzeczy samej, wersje z napędem na wszystkie koła zapewnią ci trochę frajdy z drogi ponieważ Suzuki Ignis jest gotowy do pokonania średnich trudności bez większych problemów.