Saltar al contenido

Suzuki w poprzek

14 de septiembre de 2021
Suzuki w poprzek

Suzuki Across to średniej wielkości SUV, wywodzący się z segmentu C, produkowany przez Toyotę we współpracy z Suzuki od 2020 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja tego SUV-a, zaprezentowana w 2020 roku (więcej szczegółów na temat Suzuki Across 2020).

Logo Suzuki

Cechy Suzuki w poprzek

karoseriaDuży SUV
drzwi5
place5
pień490 litrów
moc306 KM
konsumpcja l / 100km
Cena £ 51 415 €
oszacowanie

Suzuki Across to średniej wielkości SUV, wywodzący się z segmentu C, produkowany przez Toyotę we współpracy z Suzuki od 2020 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja tego SUV-a, zaprezentowana w 2020 roku (więcej szczegółów na temat Suzuki Across 2020). Across charakteryzuje się tym, że jest samochodem o wyraźnie znanym i miejskim powołaniu, potwierdzającym swój status hybrydowego SUV-a, który dostosowuje się do wszelkiego rodzaju zastosowań i potrzeb.

Wśród modeli aspirujących do rywalizacji z Acrossem znajdziemy inne SUV-y w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Toyota RAV4, Ford Kuga, Honda CR-V i Peugeot 3008. Wszystkie samochody, które oferują jedną lub więcej wersji hybrydowych lub hybrydowych.

Suzuki Przez 2021 0620 002

Suzuki w całej stylistyce zewnętrznej

Wygląd zewnętrzny Suzuki Across jest praktycznie taki sam jak w przypadku Toyoty RAV4, znajdując minimalne różnice między tymi modelami, z wyjątkiem przodu, niektórych detali oraz emblematów i nazw używanych przez każdą markę. Mówimy o samochodzie, Across, który opiera się prawie bez żadnych zmian na SUV-ie Toyoty, co jest możliwe dzięki umowie o współpracy między Suzuki i Toyotą w celu opracowania nowych produktów. Dlatego pomimo znalezienia specyficznego frontu, wszystkie cechy Acrossa są takie same jak w RAV4, jest to estetyka, w której obfitują krawędzie, z bardzo wyraźnymi nadkolami i czołową optyką LED.

Pod względem wymiarów jesteśmy długość 4,64 metra i bagażnik o pojemności 490 litrów, co oznacza nieznaczny wzrost długości w porównaniu z modelem Toyoty, ale przeciwnie, zmniejszenie objętości ładunku z powodu – a priori – akumulatorów.

Suzuki Przez 2021 0620 006

Silnik hybrydowy typu plug-in Suzuki Across

Suzuki Across jest sprzedawany z pojedynczym hybrydowym układem napędowym typu plug-in, który jest taki sam jak Toyota RAV4 Plug-In Hybrid. Ten schemat składa się z 2,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 185 KM i 227 Nm połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 182 KM i 270 Nm na przedniej osi, z dodaniem drugiego niezależnego silnika elektrycznego na tylnej osi o mocy 54 KM i 121 Nm. System zasilany jest pakietem baterii o pojemności 18,1 kWh, akumulatorem wykorzystującym technologię litowo-jonową. Dzięki takiej konfiguracji Across może podróżować do 75 kilometrów w trybie 100% elektrycznym, rozwijając łączną moc maksymalną 306 KM.

Biorąc pod uwagę jego status jako hybrydy typu plug-in z silnikiem elektrycznym na każdej osi, Across ma napęd na wszystkie koła, chociaż bez fizycznego połączenia między osiami. Oznacza to, że nie ma wałów transmisyjnych ani mechanizmów różnicowych, a elektronika odpowiada za zarządzanie momentem obrotowym docierającym do każdego koła. Jest tak, a Tryb Trail, który pozwala na doskonalenie motoryki i jednoczesne korzystanie z obu osi.

Suzuki Przez 2021 0620 007

Suzuki w całym wystroju wnętrza

Wnętrze Suzuki Across jest identyczne z wnętrzem Toyoty RAV4. Suzuki nie wprowadziło żadnych zmian we wnętrzu tego hybrydowego suv typu plug-in, znajdując tę ​​samą konfigurację pod względem elementów sterujących, sterowania i konstrukcji. Wśród elementów wyposażenia warto wyróżnić system multimedialny z ekranem dotykowym do 8″ kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, instalacja bezprzewodowej ładowarki lub deska rozdzielcza z centralnym ekranem LCD do 7″.

W sekcji bezpieczeństwa i wspomagania jazdy Suzuki Across ma autonomiczne hamowanie awaryjne, alarm martwego pola, adaptacyjny tempomat, alarm o ruchu poprzecznym lub ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu.

Suzuki Across polecane wideo

1631644540 690 Suzuki w poprzek

Czy ten post był pomocny?