Saltar al contenido

Suzuki s-cross

15 de septiembre de 2021
1631689317 986 Suzuki s cross

Suzuki S-Cross to SUV segmentu B produkowany przez Suzuki od 2014 roku. Obecnie na rynku pojawia się druga generacja, zaprezentowana w 2017 roku.

Logo Suzuki

Cechy Suzuki S-Cross

karoseriaŚredni SUV
drzwi5
place5
pień430 litrów
moc129 KM
konsumpcja l / 100km
Cena £ 22 181 €
oszacowanie

ten Suzuki s-cross Jest to SUV segmentu B produkowany przez Suzuki od 2014 roku. Obecnie na rynku sprzedawana jest druga generacja, zaprezentowana w 2017 roku Suzuki s-cross Charakteryzuje się dobrymi właściwościami terenowymi oraz solidnym i niezawodnym wizerunkiem Suzuki, a wszystko to przy bardzo niskich kosztach dla klienta. Jest produkowany w zakładzie Magyar Suzuki na Węgrzech.

Wśród kompaktowych SUV-ów, które aspirują do rywalizacji z Suzuki s-cross znajdziemy inne SUV-y w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Peugeot 2008, Dacia Duster czy FIAT 500X.

Projekt Suzuki S-Cross

ten Suzuki s-cross oferuje dość konwencjonalny projekt, bez większego kompromisu w kwestii oryginalności. Japoński SUV oferuje w swojej karoserii 4,3 metra długości, kilka prostych linii, niezbyt ekscytujących, ale dobrze przemyślanych. W jego czołowy znajdujemy bez wątpienia najbardziej atrakcyjną część całości, z pewnymi klastry optyczne z technologią LED i hojny chromowany grill.

suzuki-s-cross-2017-9

To właśnie chromowane detale zapewniają pewne opakowanie dolnej części zderzaka, a także ram okiennych lub belek dachowych. Jej profil jest przyjemny dla oka, pozbawiony elementów, które zbytnio przykuwają uwagę. Z tyłu jednak znajdziemy kilka nieatrakcyjnych, prostych linii.

Szczegóły, takie jak przyciemnione tylne szyby, nadkola obramowane na czarno, felgi aluminiowe do 17 cali lub progi boczne w kolorze srebrnym Pomagają poprawić wizerunek modelki, która nie jest tak atrakcyjna, jak niektórzy jej rywale na poziomie wizualnym.

suzuki-s-cross-2017-8

Silniki Suzuki S-Cross

Japoński SUV Suzuki jest dostępny tylko z silnikami benzynowymi najnowszej generacji. Jest o dwa silniki z rodziny BoosterJet, z 1,0 i 1,4 litra pojemności sześciennej odpowiednio w blokach trzy- i czterocylindrowych. Są to nowoczesne i wydajne silniki, które mają doładowanie przez turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk.

Mniej mocny silnik oferuje 111 KM i 170 NM, kojarzy się tylko z 5-biegową manualną skrzynią biegów. Ze swojej strony Silnik 1.4L BoosterJet o mocy 140 KM i 220 NM, skojarzony z dwiema skrzyniami biegów, manualną lub automatyczną z podwójnym sprzęgłem, zawsze z sześcioma relacjami. Możliwe jest posiadanie Suzuki S-Cross z napędem na przednie koła lub z napędem na wszystkie koła, który można podłączyć za pomocą wielotarczowego sprzęgła centralnego.

suzuki-s-cross-2017-1

Wnętrze Suzuki S-Cross

Suzuki S-Cross oferuje swoim pasażerom dobrej jakości wnętrze, z prostym, ale dobrze przemyślanym designem i materiałami, które nie są błyszczące, są akceptowalne. Szeroka gama twardych powłok sprawia, że ​​wnętrze Suzuki S-Cross wydaje się nieco «tanie”, chociaż dobra jakość jego montażu z nawiązką rekompensuje użycie niepozornych materiałów.

Kabina posiada jednak wszystkie udogodnienia tradycyjnego pojazdu, z dobrym wyposażeniem – można zainstalować takie elementy jak przeglądarka z systemem Android Auto oraz Apple Carplay, podgrzewane fotele, aktywny tempomat, czujniki światła i deszczu lub automatyczna klimatyzacja – i wystarczająco dużo miejsca.

suzuki-s-cross-2017-4

Pasażerowie pierwszego rzędu będą podróżować wygodnie, a użytkownicy tylnych siedzeń zrobią to wygodnie zarówno dla miejsca na kolana, jak i na głowę. Szerokość między drzwiami jest normalna, odpowiednia dla czterech osób, ale niezbyt odpowiednia dla pięciu użytkowników. Bagażnik natomiast to kostki o pojemności 430 litrów.

Dynamika Suzuki S-Cross

Suzuki S-Cross jest zbudowany na konwencjonalnej platformie, która tworzy strukturę Monegasque. Jego schemat zawieszenia jest prosty, z Kolumny McPhersona na przedniej osi i skrętnej z tyłu, zastąpione schematem wielowahaczowym w przypadku wersji 4×4. Jego prześwit wynosi 18 centymetrów.

suzuki-s-cross-2017-7

Nie jest to najbardziej zwrotny SUV w swoim segmencie: inne modele, takie jak Peugeot 2008 lub Citroën C3 Aircross są przyjemniejsze w jeździe po krętej drodze, choć to prawda, że ​​ich konfiguracja zawieszenia oferuje dobry kompromis między komfortem a dynamiką.

Poza asfaltem Suzuki S-Cross oferuje dyskretne wymiary, chociaż jego napęd na wszystkie koła zapewnia dobrą przyczepność wspomagany przez zespół opon M+S. Dzięki różnym trybom działania napęd na wszystkie koła może blokować rozkład mocy równomiernie między obiema osiami, chociaż Nie posiada żadnego systemu wspomagającego wchodzenie i schodzenie.

suzuki-s-cross-2017-11

Czy ten post był pomocny?