Saltar al contenido

Suzuki Jimny PRO

15 de septiembre de 2021
Suzuki Jimny PRO

Suzuki Jimny to małogabarytowy pojazd terenowy z segmentu B, produkowany przez Suzuki od 1968 roku. Obecnie na rynku pojawia się czwarta generacja zaprezentowana w 2019 roku, która została wycofana na kilka miesięcy z powodu problemów z homologacją i wróciła do sprzedaży w 2021 roku. w formacie przemysłowym (czyli tylko z dwoma miejscami siedzącymi, tylne siedzenia stanowią przestrzeń ładunkową) i o nazwie «Jimny PRO”.

Logo Suzuki

Cechy Suzuki Jimny PRO

karoseriaTerenowy
drzwi3
place2
pień85 l
moc102 KM
konsumpcja6,8 – 7,5 l / 100km
Cena £ 20 970 €
oszacowanie

ten Suzuki Jimny Jest to małogabarytowy SUV segment B, produkowany przez Suzuki od 1968 roku. Obecnie na rynku pojawia się zaprezentowana w 2019 roku czwarta generacja, która została wycofana na kilka miesięcy z powodu problemów z homologacją i wróciła do sprzedaży w 2021 roku w formacie przemysłowym (czyli jest, , tylko z dwoma miejscami, przy czym tylne siedzenia stanowią przestrzeń ładunkową) i nazywa się «Jimny PRO”. Mając za sobą długą historię, Suzuki Jimny nadal oferuje, nawet w dzisiejszych czasach, bardzo klasyczne podejście.: kwadratowe nadwozie, prosta aranżacja wnętrza i świetne możliwości terenowe. Suzuki Jimny jest produkowany w fabryce Suzuki w Japonii.

Jeśli chodzi o jego rywali z Suzuki Jimny, możemy je policzyć na palcach jednej ręki. Obecnie bardzo niewiele modeli, takich jak Fiat Panda 4×4 czy Dacia Duster w wersjach 4×4, spełnia wymogi surowego i twardego podejścia oferowanego przez Suzuki Jimny. Nie przegap naszego przewodnika zakupowego zawierającego wszystkie autentyczne SUV-y na rynku.

Suzuki Jimny Pro 3

Wygląd zewnętrzny Suzuki Jimny

ten Suzuki Jimny PRO To fajny pojazd pod względem wielu detali, a jednym z nich jest jego wygląd zewnętrzny. I właśnie dlatego mały japoński terenowy stawia na najbardziej klasyczny, bardziej tradycyjny design. Suzuki Jimny oferuje proste linie w rodzaju «mini Mercedes G-Class”, to wszystko w trzydrzwiowym nadwoziu o długości zaledwie 3,48 metra.

Jego podejście jest jednak bardzo atrakcyjne dla wielu klientów, którzy widzieli w Suzuki Jimny zupełnie inną estetykę, wymykającą się obecnym kanonom, zwłaszcza w przypadku małych i ekonomicznych aut.

Suzuki Jimny Pro 5

Silniki Suzuki Jimny

Mały Japończyk Jest dostępny tylko z prostym silnikiem benzynowym o mocy 102 KM i 130 NM 1,5, oldschoolowy, czterocylindrowy silnik wolnossący, bardzo wytrzymały i przygotowany do intensywnego użytkowania poza asfaltem, gdzie Suzuki Jimny rozwija się jak ryba w wodzie. Może być powiązany z 5-biegowa manualna skrzynia biegów lub do 4-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

Dlatego nie jest oferowany z żadnym rodzajem hybrydyzacji, dzięki czemu Suzuki Jimny PRO uzyskuje etykieta C DGT.

Suzuki Jimny komercyjny 2020 09

Projekt wnętrza Suzuki Jimny

ten Wnętrze Suzuki Jimny Został zaprojektowany ponownie, aby zachować ducha swoich poprzedników, chociaż dziś Suzuki Jimny dostosował się do nowych wymagań rynku, wyposażając liczne systemy, które do niedawna były nie do pomyślenia w Suzuki Jimny, takie jak automatyczna klimatyzacja, tempomat, komputer pokładowy lub system multimedialny z ekranem dotykowym.

ten Suzuki Jimny PRO może pomieścić dwie osoby, ponieważ jest dostępny tylko w wersji przemysłowej, oddzielony od powierzchni ładunkowej metalową siatką, która uniemożliwia jakikolwiek rodzaj tylnej przestrzeni, ale która daje przeźroczystą przestrzeń wewnętrzną do ładowania wszelkiego rodzaju przedmiotów.

Suzuki Jimny Pro 2

Dynamika i technologia Suzuki Jimny

Dynamicznie Suzuki Jimny wyróżnia się swoją strukturą, ponieważ nadal opiera się na podwoziu podłużnicowym, na którym zamontowany jest stalowy korpus. Jego waga jest bardzo niska, nie przekracza 1,1 tony, również montaż oś sztywna podwójna, skrzynia biegów z przekładnią redukcyjną i silnikiem w położeniu wzdłużnym, wszyscy myślą o jak najlepszych osiągach poza asfaltem.

2018 Suzuki Jimny 2

ten Suzuki Jimny ma minimalny prześwit 210 mm, a dzięki bardzo krótkim zwisom rewelacyjne kąty terenowe: Jego kąt natarcia wynosi 37 stopni, kąt zejścia 49 stopni, a brzuszny 28 stopni..

Suzuki Jimny Japonia 3

Jak sobie radzi Suzuki Jimny?

W Diariomotor mieliśmy okazję przetestować Suzuki Jimny: jeździć nim, analizować jego wnętrze i zobaczyć, jak jeździ.

W ogólnych warunkach, Suzuki Jimny oskarża o pewne ograniczenia podczas pokonywania zakrętu, z zawieszeniem z wyraźnym kołysaniem, które w zamian dobrze radzi sobie z asfaltem. Ponadto jego układ kierowniczy jest miękki, niezbyt bezpośredni i mało komunikatywny, co jest normalne, jeśli weźmiemy pod uwagę podwozie z podłużnicami i poprzecznicami, duży prześwit (21 cm) i co za tym idzie wysoko położony środek ciężkości, jak jak również jego duży profil opon.

Suzuki Nowy Jimny 32

Poza asfaltem Suzuki Jimny oferuje spektakularne osiągi, o ogromnej zdolności wspinaczkowej dzięki swojej lekkości, ważącej mniej niż 1100 kg. Ma też bardzo dobre kąty natarcia i zejścia, świetną przyczepność, a zawieszenie bardzo elastyczne, doskonale trawi każdy kamień.

Na trasach miejskich będziemy mieli liczne wady, z większym spalaniem niż inne samochody, z nieco nieprecyzyjnym kierunkiem, z bujaniem w obliczu niektórych tras międzymiastowych.

Co to jest suv suzuki jimny reduktor?

Film przedstawiający Suzuki Jimny PRO

1631665369 505 Suzuki Jimny PRO

Czy ten post był pomocny?