Saltar al contenido

Subaru XV

14 de septiembre de 2021
Subaru XV

Subaru XV to crossover segmentu C, budowany przez japońskiego producenta Subaru od 2012 roku. Obecnie na rynku pojawia się druga generacja, wprowadzona na rynek w 2017 roku w Europie.

Logo Subaru

Funkcje Subaru XV

karoseriaŚredni SUV
drzwi5
place5
pień385 litrów
moc114 KM
konsumpcja6,4 l / 100km
Cena £ 24 600 €
oszacowanie

ten Subaru XV Jest to crossover segmentu C, budowany przez japońskiego producenta Subaru od 2012 roku. Obecnie na rynku pojawia się druga generacja, wprowadzona na rynek w 2017 roku w Europie. Subaru XV charakteryzuje się tym, że oferuje część techniczną, która podkreśla jego hybrydowy, benzynowy silnik typu bokser, duży prześwit lub napęd na wszystkie koła. Chociaż produkowany w różnych krajach, europejska wersja Subaru XV jest produkowana w fabryce Subaru w Japonii.

Głównymi rywalami Subaru XV na rynku są Toyota C-HR, Peugeot 3008 lub Nissan Qashqai.

Sunaru Xv 2020 1220 198

Wygląd zewnętrzny Subaru XV

Wygląd zewnętrzny Subaru XV oferuje trzeźwy i elegancki wizerunek, choć z atrakcyjną globalną estetyką, którą nadają proporcje i filozofia bliższa kompaktom niż SUV-om. W istocie mamy do czynienia z crossoverem, dlatego wykorzystuje cechy obu typów ciała. Wśród najbardziej godnych uwagi aspektów znajdują się zewnętrzne plastikowe zabezpieczenia w kolorze innym niż kolor nadwozia, reflektory LED lub obecność standardowych relingów dachowych.

W liczbach Subaru XV ma długość 4465 mm, szerokość 1800 mm i wysokość 1615 mm, przy rozstawie osi 2665 mm. Pomimo tych środków, które sprawiają, że jest to przeciętny samochód w tym segmencie, wnętrze XV nie jest tak obszerne, jak jego głównych konkurentów ze względu na bardzo małą wysokość całkowitą i niezwykłą prześwit 220 mm. Jego bagażnik ma 385 litrów, jeden z najmniejszych w swojej kategorii.

Sunaru Xv 2020 1220 154

Hybrydowy silnik Subaru XV i napęd 4×4

Subaru XV jest sprzedawany tylko z benzynowym silnikiem hybrydowym. Ten silnik łączy w sobie 2,0 atmosferyczny silnik benzynowy o mocy 150 KM i 194 Nm z Silnik elektryczny 16,7 KM i 66 Nm. Akumulator systemu hybrydowego ma pojemność 0,57 kWh. Pomimo małej wydajności elektrycznego układu napędowego, XV może podróżować w 100% elektrycznym trybie w momentach bardzo niskiego zapotrzebowania na moc przy prędkości poniżej 40 km/h. Oba silniki są połączone z przekładnią CVT i systemem napędu na wszystkie koła o nazwie Symetryczny napęd na wszystkie koła. Średnie zużycie to 7,9 l/100 km a emisje CO2 wynoszą 180 gramów (WLTP).

Sunaru Xv 2020 1220 208

Napęd na wszystkie koła XV to jedna z jego głównych zalet ponieważ pozwala zachować przyczepność na wszystkich kołach, cokolwiek się stanie. Nie ma blokowanych mechanizmów różnicowych, opiera się na elektronice kontroli trakcji i X-Mode do zarządzania przyczepnością każdego koła. Nie mówimy zatem o pojeździe terenowym, który bez skrupułów zjeżdża z asfaltu, ale o system zaprojektowany tak, aby działał najlepiej na śliskich nawierzchniach, takich jak śnieg, lód lub duża ilość wody.

Sunaru Xv 2020 1220 165

Projekt wnętrza Subaru XV

Wystrój wnętrza Subaru XV jest stonowany i klasyczny, uznając za najbardziej efektowny punkt zestawu system multimedialny z 8-calowy ekran dotykowy zintegrowany z deską rozdzielczą.

Jesteśmy zatem w estetyce, która jest daleka od innych rywali, w której minimalizm, ekrany i technologia nabierają znacznie większego znaczenia, dzięki czemu kabina XV wygląda na bardziej przestarzałą, niż jest w rzeczywistości.

Sunaru Xv 2020 1220 164

Pod względem wyposażenia Subaru XV wyróżnia się wspomaganiem prowadzenia dzięki systemowi EyeSight, znajdowanie autonomicznego hamowania awaryjnego, adaptacyjny tempomat, alarm przedkolizyjny, asystent utrzymania pasa ruchu, ostrzeżenie o martwym polu, ostrzeżenie o ruchu poprzecznym itp.

Na poziomie informacyjno-rozrywkowym XV nie może zainstalować cyfrowego zestawu wskaźników, ale Twój system multimedialny tak, jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.

Sunaru Xv 2020 1220 113

Jazda Subaru XV

W Diariomotor testowaliśmy Subaru XV przy różnych okazjach, na asfalcie i poza nim. Wśród najbardziej pozytywnych punktów tego modelu znajdujemy bardzo dobre zachowanie pod względem stabilności i kontroli do poruszania się po różnych rodzajach dróg. Ich pomoc w prowadzeniu pojazdu Przez cały czas są również bohaterami, podkreślając poczucie bezpieczeństwa. Jazda po asfalcie ze śniegiem lub dużą ilością wody nigdy nie będzie problemem dla XV, co wyróżnia ją spośród większości konkurentów.

Jednak w XV nie wszystko jest pozytywne. Pomimo statusu hybrydy zużycie końcowe jest wysokieTym bardziej, jeśli porównamy je z rekordami uzyskanymi przez ich bezpośrednich rywali. Ponadto, nadal oferując niezwykły prześwit i napęd na wszystkie koła, XV nie nadaje się do pokonywania trudnego terenu ze względu na zmniejszoną wysokość terenową i zdolność trakcji w obliczu wysokich wymagań, takich jak przeprawa przez most lub błoto.

Polecane wideo Subaru XV

1631635479 478 Subaru XV

Czy ten post był pomocny?