Funkcje Subaru WRX STI
ten Subaru WRX STI to jest samochód sportowy kompaktowy rozmiar, mocna 4-drzwiowa limuzyna o bardzo sportowej konfiguracji i spójnej estetyce. Model ten tradycyjnie kojarzony jest z gamą Subaru Impreza, która została wprowadzona na rynek przez Subaru w tym roku 1992. Na 1994 rodzi się pierwszy Subaru Impreza WRX STI.
Nazwa STI to skrót od Subaru Tecnica International, dział wyścigów Subaru i historia Subaru Imprezy WRX STI jest z nim ściśle związana, sporty motorowe, zwłaszcza Rajdowe Mistrzostwa Świata, WRC. W latach 1995, 1996 i 1997 Subaru wygrywało Rajdowe Mistrzostwa Świata jako konstruktor Imprezy, podkreślając rolę Colin McRae aw latach 2001 i 2003 kierowcy Richard Burns i Petter Solberg zostali mistrzami WRC jeżdżącymi Subaru Imprezą.
Subaru WRX STI znajdujemy również w innych dyscyplinach, podkreślając jego udział w 24 godziny toru Nürburgring lub w Japońskie Mistrzostwa Super GT.
Obecnie piąta generacja Subaru Impreza i Subaru WRX STI 4. generacji. Na innych rynkach i w poprzednich generacjach Subaru sprzedaje i sprzedaje Subaru Impreza WRX / Subaru WRX jako wersję sportową przed Subaru Impreza WRX STI / Subaru WRX STI.
W 2017 Subaru zaktualizowało Subaru WRX STI z liftingiem, który obejmował przeprojektowany przedni zderzak, nową kierunkową optykę, 19-calowe koła, ulepszone hamulce Brembo i żółte wykończenia, nowe zawieszenie, lepszą izolację wnętrza i nowy wielofunkcyjny wyświetlacz na desce rozdzielczej.
w zakres subaru Subaru WRX STI jest «topowym” modelem, chociaż nie jest to jedyny samochód sportowy marki, który sprzedaje również Subaru BRZ, sportowe coupe o mocy 200 KM.
Jeśli chodzi o środki Dotyczy to Subaru WRX STI, ma długość 4,59 metra, szerokość 1,79 metra i wysokość 1,47 metra. Mieć waga z 1500 kg a jego bagażnik ma ładowność 460 litrów.
ten Konstrukcja Subaru WRX STI Charakteryzuje się sportowymi rysami karoserii, sportowymi zderzakami, dużym wlotem powietrza na masce, poszerzonymi progami i nadkolami oraz tyłem, w którym zwykle pojawia się duży spojler (jeśli wolisz. do wyboru bez spoilera), tradycyjny znak tego modelu oraz dyfuzor z czterema wylotami spalin.
W jego wewnątrz Wyróżniają się sportowe fotele, liczne wstawki i szwy wykończone na czerwono, ekran systemu multimedialnego w konsoli środkowej czy wspomniany ekran wielofunkcyjny na desce rozdzielczej. Ogólnie rzecz biorąc, uważamy, że jest dobrej jakości, z dobrymi regulacjami i przyjemnymi w dotyku materiałami.
W części technicznej Subaru WRX STI wyróżnia się zastosowaniem 4-cylindrowy 2-litrowy silnik typu bokser wypornościowy, turbo, który rozwija moc 300 KM i kilka 407 Nm. Ma 6-biegową manualną skrzynię biegów i jest kojarzony z bardzo reprezentatywnym napędem na wszystkie koła zarówno dla modelu, jak i marki. Zarządzanie tym napęd na wszystkie koła Opiera się na centralnym mechanizmie różnicowym, którego działaniem możemy sterować za pomocą elementów sterujących umieszczonych na centralnym mostku.
Mieliśmy okazję postawić dowód do Subaru WRX STI przy wielu okazjach, zawsze wyróżniający się bardzo czystymi wrażeniami z jazdy, jest bardzo przyjemnym i skutecznym samochodem na zakrętach, z doskonałą przyczepnością, z dobrą masą w kierunku i w dotyku. Czuje się trochę przefiltrowanym samochodem, z bardzo twardym i mocnym zawieszeniem w reakcjach.
Wśród rywali Subaru WRX STI znajdują się nazwy samochodów sportowych, takich jak Audi S3, Ford Focus RS czy Volkswagen Golf R, oferujące nam dobry stosunek ceny do wyposażenia i sportowego zachowania.