Funkcje SsangYong Tivoli
SsangYong Tivoli to mały crossover, nieco dłuższa i bardziej przestronna niż Renault Captur, Peugeot 2008 czy SEAT Arona, z tą dodatkową zaletą, że cena dostępu jest tańsza od tych, które naszym zdaniem są jego najbliższymi rywalami. Nie przegap naszego przewodnika po tanim małym SUV-ie, który zawiera wszystkie informacje o SsangYong Tivoli i jego rywalach.
SsangYong Tivoli i XLV
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku, SsangYong Tivoli pozwolił koreańskiej marce zaoferować samochód miejski, w stylu crossovera zgodnym z segmentem modowym, a przede wszystkim bardzo praktycznym. Ale potem zdecydował się postawić na ten sam przepis, dywersyfikując i tworząc SsangYong XLV, który przy zachowaniu bardzo rozsądnej ceny, a także estetyki crossovera, zdołał zaoferować znacznie więcej miejsca dla ładunku i pasażerów.
Aby zrozumieć jego położenie, bez wątpienia najlepiej jest zrozumieć, że SsangYong Tivoli jest nieco dłuższy niż Nissan Juke, a SsangYong XLV, który jest czymś w rodzaju długiej wersji Tivoli, jest nieco dłuższy niż Nissan Qashqai. W 2018 roku zarówno Tivoli, jak i XLV otrzymały estetyczny lifting.
SsangYong Tivoli jest o kilka cali dłuższy od Nissana Juke, a jego mocny rodzeństwo, SsangYong XLV, jest nieco dłuższy niż Nissan Qashqai.
Projekt SsangYong Tivoli
SsangYong to marka z wieloletnią tradycją i za to uznawana przez hiszpańskich klientów w rozwoju różnych pojazdów terenowych i SUV-ów. SsangYong Tivoli to nie tyle pojazd z powołaniem na wieś, ile bardziej skoncentrowany na drodze.
Mimo to SsangYong Tivoli ma bardzo specyficzną estetykę, z szerokimi nadkolami, wydatną maską, wysokim stanem, a przede wszystkim dachem w kształcie daszka, który można skonfigurować w innym kolorze niż reszta nadwozia.
W rzeczywistości, Personalizacja odgrywa kluczową rolę w SsangYong Tivoli, będący najodważniejszym modelem tej koreańskiej marki. Przy bardzo napiętym budżecie możesz wybrać różne wzory dachu i nadwozia, takie jak szachownica na dach, czy paski na masce.
Przy bardzo napiętym budżecie SsangYong Tivoli można skonfigurować z innym kolorem dachu niż reszta nadwozia, szachownica, a nawet paski na masce
Na pokładzie Tivoli
Nawet będąc bardzo kompaktowym crossoverem, SsangYong Tivoli ma stosunkowo przestronne przednie i tylne siedzenia. Jego bagażnik jest naprawdę przestronny, zwłaszcza w porównaniu z innymi małymi i droższymi crossoverami.
Materiały użyte w SsangYong Tivoli są proste, z twardymi tworzywami sztucznymi, a projekt jest prosty i funkcjonalny, mało odważny pod względem estetyki zewnętrznej. Choć możemy go też skonfigurować z tapicerką z imitacji skóry, a sprzętu rozrywkowego z 8-calowym ekranem dotykowym nie brakuje.
SsangYong Tivoli z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi
SsangYong Tivoli jest dostępny z dwoma silnikami, jednym wysokoprężnym, drugim benzynowym, oba dostępne z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Chociaż był sprzedawany z napędem na wszystkie koła, obecnie jest dostępny tylko w wersji 4×2, z napędem na przednie koła.
ten Silnik benzynowy SsangYong Tivoli jest najbardziej przystępny cenowo, z blokiem 1597 cm3 i 128 CV mocy. ten Silnik wysokoprężny SsangYong Tivoli Jest to diesel, również 1597 cm3, o mocy 115 KM. Tam jest Wersja zasilana LPG, przegubowy wokół silnika o mocy 128 KM. Ta wersja ma niski koszt na kilometr i posiada etykietę DGT ECO.
Sprzęt SsangYong Tivoli
SsangYong Tivoli, będąc samochodem ekonomicznym, może liczyć na bardzo kompletne wyposażenie.
Jego najbardziej podstawowa wersja, LiniaJest dostępny tylko z silnikiem benzynowym i nie ma ekranu dotykowego i systemu rozrywki, przycisku startowego, a nawet fotela kierowcy z regulacją wysokości i ma 16-calowe stalowe koła. ten Wersja premium ma już 16-calowe felgi aluminiowe, tapicerkę z mieszanej skóry i tkaniny, 8-calowy system rozrywki z ekranem dotykowym i kamerę cofania.
Wreszcie najlepiej wyposażony jest Ograniczony, ze skórzaną tapicerką, 18″ felgami aluminiowymi oraz pakietem ze wszystkimi dostępnymi wspomaganiami jazdy i systemami bezpieczeństwa.
SsangYong XLV: wydłużony Tivoli
Z SsangYong Tivoli narodziła się wersja bojowa i długa karoseria, która w Hiszpanii jest sprzedawana jako SsangYong XLV.
SsangYong XLV jest o 24 centymetry dłuższy niż Tivoli, co wystarcza, aby mieć bardziej przestronne tylne siedzenia i większy bagażnik, a także o wiele większej pojemności niż większość kompaktowych SUV-ów dostępnych na rynku. Ale bez wątpienia najciekawsze jest to, że za bardzo rozsądną cenę można dostać się do przestronnego i praktycznego samochodu.
Różnica w cenie między SsangYong Tivoli i XLV nie przekracza 3000 euro.
Więcej informacji o SsangYong XLV.