Saltar al contenido

Ssangyong rexton

13 de septiembre de 2021
Ssangyong

SsangYong Rexton to duży, 7-miejscowy SUV, ekonomiczny jak na swoje rozmiary, który nadal zachowuje pewne terenowe podejście, połączenie cech odróżniających go od reszty SUV-ów i propozycji terenowych, które znajdziemy w rynek. Główną cechą charakterystyczną SsangYonga Rextona jest «ilość samochodu”, jaką możemy kupić za zainwestowane euro.

Logo SsangYong

Funkcje SsangYong Rexton

karoseriaDuży SUV
drzwi5
place7
pień ja
moc202 KM
konsumpcja7,7 l / 100km
Cena £ 27 000 €
oszacowanie

ten Ssangyong rexton Jest to duży 7-miejscowy SUV, ekonomiczny jak na swoje rozmiary, który nadal zachowuje pewne terenowe podejście, połączenie cech odróżniających go od reszty SUV-ów i propozycji terenowych, które znajdziemy na rynku. Główną cechą charakterystyczną SsangYonga Rextona jest «ilość samochodu”, jaką możemy kupić za zainwestowane euro. Jeśli weźmiemy pod uwagę jego przestrzeń wewnętrzną oraz zaplecze techniczne zaprojektowane do zjeżdżania z asfaltu, można uznać go za naprawdę oszczędny samochód, który ma niewiele konkurentów w swoich parametrach.

Wyprodukowany w Korei Południowej SsangYong Rexton został całkowicie odnowiony dzięki nowej generacji, która trafiła do salonów dealerskich na początku 2018 r. SsangYong Rexton jest dostępny tylko z silnikiem wysokoprężnym, a niektóre z nich kosztują znacznie poniżej 30 000 EUR w wersji trakcyjnej 4×2, stojącej na krawędzi 30 000 euro w wersji 4×4, czyli tej, która pokazuje swój potencjał poza asfaltem.

test_ssangyong_rexton_2018_28_mdm

Obecny SsangYong Rexton, z najnowszej generacji (po prawej), obok swojego poprzednika.

SsangYong Rexton: 7-miejscowy SUV z terenowymi genami

Trudno znaleźć pojazdy porównywalne z tym SsangYongiem. Aby szukać alternatyw, będziemy musieli poszerzyć spektrum porównywalnych pojazdów i rozważyć niektóre SUV-y o dużych rozmiarach, ale bez ich koncepcji terenowej, takie jak Nissan X-Trail, Kia Sorento lub Hyundai Santa Fe lub pomyśl o prawdziwych samochodach SUV, bardziej sprawnych na asfalcie, ale także droższych, takich jak Toyota Land Cruiser.

Pod względem wielkości SsangYong Rexton można również porównać do BMW X5 lub Mercedesa GLE. Ale pod względem cen istnieje prawdziwa przepaść, biorąc pod uwagę, że najtańsze BMW X5 i Mercedes GLE są dwukrotnie wyższe niż SsangYong.

ssangyong-rexton-2017-03

Projekt SsangYong Rexton

Całkowicie odnowiony w 2018 roku, SsangYong Rexton otrzymał zmodernizowaną estetykę, z niektórymi kosmetycznymi detalami, które zostały już włączone do reszty gamy SsangYong w ostatnich latach. Ten nowy SsangYong Rexton ma zastąpić poprzednią generację, która jeszcze kilka lat temu zachowywała trzeźwą estetykę i, dlaczego nie powiedzieć, przestarzałą, która była w salonach przez prawie 15 lat i została zaprojektowana na podstawie technicznej i mechanicznej Mercedesa ML opracowany w połowie lat 90. Z którym, skok pokoleniowy, którego doświadczył nowy SsangYong Rexton, był naprawdę ważny we wszystkich obszarach, zwłaszcza w estetyce.

SsangYong Rexton to nadal bardzo duży samochód, o długości 4,85 metra (9 centymetrów więcej niż jego poprzednik), szerokości 1,96 metra i całkowitej wysokości 1,82 metra. Ale teraz nowy SsangYong Rexton jest prezentowany z bardziej atrakcyjną estetyką i samochodem drogowym, nawiązującym do stylu dużych SUV-ów na rynku, pod którym kryje się baza techniczna typowa dla tradycyjnego pojazdu terenowego.

test_ssangyong_rexton_2018_7_mdm

Techniczna i terenowa podstawa mechaniczna SsangYong Rexton

SsangYong Rexton jest dostępny tylko z czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 litra i mocy 181 KM. Możemy go kupić w wersji 4×2 z manualną skrzynią biegów, lub też możemy zdecydować się na wersję 4×4 z dołączanym napędem na cztery koła bez centralnego mechanizmu różnicowego, który posiada skrzynię rozdzielczą z reduktorem, rozwiązanie coraz rzadziej spotykane w duży SUV. Wersje 4×4 dostępne są z manualną skrzynią biegów lub z automatyczną skrzynią biegów z przekładnią hydrokinetyczną, siedmioma relacjami i pochodzeniem Mercedesa.

Bazę techniczną SsangYong Rexton wyróżnia rama z podłużnic i poprzecznic, najczęściej spotykane rozwiązanie w tradycyjnych pojazdach terenowych. Wykorzystuje jednak również rozwiązania bardziej przystosowane do jazdy po drogach, takie jak schemat Multilink na tylnej osi, zastępujący oś sztywną u poprzednika. A jego gabaryty nie są genialne jak na samochód terenowy, z prześwitem 224 milimetrów (200 milimetrów w wersji automatycznej), kątem natarcia i brzusznej 20º oraz zjazdem 22º.

ssangyong-rexton-2017-02

Wnętrze SsangYong Rexton

Jeśli z pierwszym SsangYongiem Rextonem było coś nie tak, a w rezultacie pokazał swój staż, to było to przedstawienie spartańskiego wnętrza, prostego, mało efektownego i staromodnego. Nie stając się referencją w swojej kategorii, SsangYong Rexton ma teraz bardziej technologiczne wnętrze, udoskonalone pod względem jakości, dopasowania i wzornictwa. Chociaż jego wygląd pozostaje wyglądem zaprojektowanym tak, aby wytrzymać upływ czasu, a zatem bardzo zgodny z tym, czego oczekuje się od pojazdu terenowego, jego deska rozdzielcza jest teraz dostosowana i ma właściwości, które przewyższają poziom wielu najlepiej sprzedających się generalistów , tak jak Ty skomentowaliśmy nasz pierwszy test SsangYonga Rextona w 2018 roku.

Obfitują w puszyste materiały i prawie nie ma twardych tworzyw sztucznych, podczas gdy konsola środkowa jest zdominowana przez 8-calowy ekran dotykowy zgodny z Apple Carplay i Android Auto.

Chociaż nie jest aktualny w innych szczegółach, takich jak fakt, że nie ma całkowicie cyfrowego oprzyrządowania i ma oprzyrządowanie analogowe z siedmiocalowym ekranem TFT, jako komputer pokładowy, co jest proste do użycia i wyczyść wyświetlane informacje.

test_ssangyong_rexton_2018_16_mdm

Dostępne w konfiguracji 5 i 7-osobowej

SsangYong Rexton to duży SUV zaprojektowany, aby pomieścić do 7 pasażerów, a więc posiadanie trzeciego rzędu siedzeń, do którego dostęp uzyskuje się po złożeniu i rozłożeniu siedzeń w drugim rzędzie, co, jak to często bywa w pojazdach tego typu, jest przydatne i pomocne, ale nie dla dorosłych pasażerów w samochodzie. wycieczka.

Jeśli użyjemy tylko pięciu miejsc, możemy się cieszyć bagażnik o pojemności 641 litrów w tym SsangYong Rexton. Jeśli użyjemy trzeciego rzędu siedzeń, aby podróżować siedmiu pasażerów na pokładzie, bagażnik zmniejsza się do skromnej pojemności zaledwie 236 litrów.

Wnętrze Ssangyong Rexton 00002

Wybór konfiguracji 5- lub 7-osobowej w SsangYong Rexton To zależy od linii wykończeń i wyposażenia, które wybieramy. SsangYong Rexton jest dostępny w wykończeniu Line, w konfiguracji pięciomiejscowej oraz w wykończeniu Premium, które koniecznie będziemy musieli wybrać, aby skonfigurować go z siedmioma siedzeniami, z trzecim rzędem siedzeń, który jest wliczony w cenę z tą linią wyposażenia.

Dobre wyposażenie standardowe

W ten sposób mamy SsangYong Rexton z wykończeniem Line i 5 siedzeniami który jest już dobrze wyposażony w standardzie. Obejmuje 8-calowy ekran dotykowy z Android Auto i Apple CarPlay, podwójne złącze USB, Bluetooth, czujniki światła i deszczu oraz 17-calowe felgi aluminiowe.

Z drugiej strony mamy SsangYong Rexton z wykończeniem Premium i 7 siedzeniamiw skład której wchodzą tapicerka z imitacji skóry, przyciemniane szyby, podwójna klimatyzacja z jonizatorem oraz cała gama systemów i systemów wspomagania jazdy (systemy SsangYong SASS), w tym automatyczne hamowanie awaryjne, ostrzeganie o zmianie pasa ruchu, automatyczne oświetlenie drogowe. światło, rozpoznawanie znaków drogowych i ostrzeżenie o kolizji.

Dynamika drogi SsangYong Rexton

Wyceniając dynamiczna wydajność SsangYong Rexton Ważne jest, aby wziąć pod uwagę swój dualizm między rozwojem a skupieniem się na drodze, jako cel, jakim jest umiejętność jazdy po asfalcie. Dlatego najlepszym punktem wyjścia jest film, który pokazujemy powyżej, z testu SsangYong Rexton, w którym kładziemy tak samo duży nacisk na jego osiągi na drodze i praktyczne cechy na co dzień, jak na osiągi w terenie. asfalt.

W naszym teście najbardziej niezwykłą rzeczą dla nas było to, że SsangYong Rexton to przestronny pojazd rodzinny, ale jednocześnie bardzo wygodny i cichy, idealny do robienia wielu kilometrów bez zmęczenia, komfortowy i otoczony dobrym poczuciem jakości. Jego zachowanie na zakręcie było dla nas prawidłowe, jak na tak wysoki samochód, z wysokim i ciężkim środkiem ciężkości, ponieważ przekracza 2100 kilogramów.

Jego silnik wysokoprężny o mocy 181 KM w zupełności wystarcza, choć zmiana biegów – w przypadku manualnej skrzyni biegów – wydawała nam się jego słabym punktem. Nie tyle dlatego, że jego zmiana nie jest dobrze stopniowana, ale z powodu dotknięcia dźwigni zmiany biegów, coś ubogiego z długimi i niedokładnymi skokami.

Dynamika jazdy terenowej SsangYong Rexton

W naszym dążeniu do odkrycia terenowe właściwości SsangYonga Rextona zmierzyliśmy się nawet z zawodnikiem wagi ciężkiej w tej kategorii, takim jak Toyota Land Cruiser. SsangYong Rexton pokazał nam, że poza asfaltem jest znacznie bardziej sprawny i skuteczny niż większość SUV-ów na rynku, które są przeznaczone głównie do jazdy po drogach. Kluczowymi elementami Rextona jest jego prześwit i reduktor, które są ogromną różnicą tego samochodu w stosunku do pozostałych dużych SUV-ów na rynku.

Jednak w porównaniu ze znacznie wydajniejszym (i znacznie droższym) SUV-em, takim jak Toyota Land Cruiser, widzimy, że ograniczenia SsangYonga Rextona mogą pojawić się w skomplikowanych testach i narzuceniu lepszych kątów i braku napędu na dwa koła w powietrze.

Czy ten post był pomocny?