Cechy Renault Megane
ten Renault megane czy on jest kompaktowy od Renault, francuskiej alternatywy dla samochodów takich jak SEAT Leon, Opel Astra, Volkswagen Golf czy Hyundai i30. Jest to jeden z referencyjnych modeli w swoim segmencie, jeśli myślisz o zakupie kompaktu, z regularnymi promocjami i rabatami.
Znajduje się w gamie Renault powyżej Renault Clio i poniżej Renault Talisman. Jego odpowiednikiem wśród crossoverów Renault jest Renault Captur, a obecnie czwarta generacja prezentowana w Targi Motoryzacyjne we Frankfurcie 2015, wersja zaktualizowana na początku roku 2020. Renault Mégane jest produkowane w Hiszpania, w zakładzie należącym do producenta w Palencia.
ten Renault megane jest następcą Renault 19 i jest sprzedawany od 1995, z drugą generacją zaprezentowaną w 2002 i trzecie pokolenie, które zaczęło być sprzedawane w 2008. Przez cały okres eksploatacji Renault Mégane było dostępne w wielu wariantach, z kompaktowe korpusy 3 i 5 drzwiowe, wersja rodzina, sedan, kabriolet z płóciennym dachem i chowanym hardtopem, sportowe warianty z ręki Renault sport a nawet z wariantem minivan ramię w ramię z Renault Megane Scénic.
Wygląd zewnętrzny Renault Megane
Renault Megane jest sprzedawany w dwóch wariantach nadwozia, kompaktowy 5-drzwiowy że Renault nazywa «saloon”, a inny w postaci rodzina ramię w ramię z Renault Megane Sport Tourer. Najnowsza generacja Megane charakteryzuje się sportowym designem i uderzającą estetyką, w której głównymi bohaterami jest optyka LED lub duży rozmiar emblematów. Dostępne w różnych wykończeniach, warto podkreślić ofertę dwóch wykończeń o sportowym kroju: RS Line i RS
Dotyczące Pomiary Renault Megane mamy długość 4359 mm, szerokość 1814 mm i wysokość 1447 mm. jego pień to 384 litry. Wersja rodzinna, Renault Megane Sport TourerMa długość 4626 mm, szerokość 1814 mm, wysokość 1457 mm, a jego bagażnik ma 521 litrów.
Silniki Renault Megane
ten Gama silników Renault Megane Przechodzi ona przez ofertę diesla, w której znajdziemy 1,5 dCi 90 i 115 koni, natomiast oferta benzynowa jest w rękach 1,0 TCe 120 i 1,3 TCe dostępne w wersjach 100, 115, 140 i 160 CV. Niektóre z tych silników mogą być powiązane z automatyczna skrzynia biegów EDC podwójne sprzęgło z 7 relacjami.
Po aktualizacji w 2020 r. w ofercie znajduje się również a Hybrydowy wariant plug-in o nazwie Megane E-Tech. Ta motoryzacja rozwija się Maksymalna łączna moc 160 KM i ma baterię litowo-jonową o mocy 9,8 kWh, która pozwala przejechać do 50 kilometrów w trybie 100% elektrycznym.
Projekt wnętrza Renault Megane
Wnętrze Renault Megane ma nowoczesny i funkcjonalny design, w którym wyróżnia się zintegrowany system multimedialny EASY LINK z pionowym ekranem. W Megane można zainstalować 10.2 «w pełni cyfrowy zestaw wskaźników, podczas system multimedialny może zainstalować ekran dotykowy 7″ lub 9,3″ w zależności od poziomu wyposażenia. System ten jest kompatybilny z Apple CarPlay oraz Android Auto i umożliwia zdalne zarządzanie poprzez aplikację na naszym smartfonie.
Jeśli spojrzymy na jego możliwości pod kątem bezpieczeństwa i wspomagania jazdy, Renault Megane oferuje jazdę autonomiczną na poziomie 2. Oznacza to znalezienie aktywnego tempomatu z regulacją odległości, asystenta utrzymania pasa ruchu, autonomicznego hamowania awaryjnego z rozpoznawaniem pieszych i rowerzystów, ostrzeżenia o ruchu poprzecznym itp.
Renault Megane RS
ten Renault Megane RS Jest to jeden z podstawowych samochodów do zrozumienia segmentu sportowych kompaktów, jest to jedna z tradycyjnie najskuteczniejszych opcji i z ręki tej czwartej generacji proponuje silnik 1,8 TCe 300 koni (wcześniej był również oferowany w wersji 280 KM), ten sam silnik, który znajdziemy w nowym Alpine A110. Jest dostępny z obydwoma 6-biegowa manualna skrzynia biegów jak z 7-biegowa skrzynia biegów EDC.
Oczywiście poza silnikiem i bardziej sportową estetyką znajdujemy bardziej radykalny tuning, z dwiema dostępnymi konfiguracjami do ustawiania obudowy. W wersji konwencjonalnej priorytetem jest zrównoważone zachowanie (podwozie sportowe), podczas gdy w Megane RS Trophy ulepszenia są zintegrowane z podwoziem CUP ze zmienionym zawieszeniem, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu i nowymi ustawieniami układu napędowego, chociaż moc 300 CV jest zachowana … We wszystkich Megane RS standardowo montowany jest 4-kołowy układ kierowniczy o nazwie 4Control.
Del Megane RS istnieje jeszcze bardziej radykalny wariant o nazwie Trophy R, z wieloma ulepszeniami i modyfikacjami mającymi na celu znaczną poprawę jego wydajności i zachowania. Wyprodukowany w limitowanej edycji, to jeden z najbardziej radykalnych sportowych kompaktów, jakie można kupić. (Więcej informacji na temat Renault Megane RS Trophy R).