Saltar al contenido

Peugeot 508

8 de septiembre de 2021
Peugeot 508

Peugeot 508 to sedan Peugeot. Jest to sedan pozycjonowany w segmencie D, który mierzy się z takimi rywalami jak Ford Mondeo, Skoda Superb czy Volkswagen Passat.

Logo Peugeota

Charakterystyka Peugeota 508

karoseriaSedan
drzwi5
place5
pień487 l
moc130 – 131 KM
konsumpcja4,7 – 5,8 l / 100km
Cena £ 28 671 €
oszacowanie

Peugeot 508 to sedan od Peugeota. Jest to sedan, który jest umieszczony w odcinek D i to zmaga się z takimi rywalami jak Ford Mondeo, Skoda Superb czy Volkswagen Passat. Chce też konkurować z produktami premia jak Audi A4, BMW serii 3 lub Mercedes C-Class.

Obecnie mamy do czynienia z drugą generacją Peugeota 508, choć trzeba pamiętać, że poprzedziła ją Peugeot 407, ten Peugeot 406, ten Peugeot 405

ten Peugeot 508 Jest dostępny w dwóch wersjach nadwozia: pięciodrzwiowy sedan z tradycyjnym zwisem tylnym i praktyczną klapą tylną ułatwiającą dostęp do naprawdę szerokiego bagażnika oraz w wersji rodzinnego nadwozia Peugeot 508 SW z równym bardziej przestronny bagażnik i dostępny dzięki dużej tylnej klapie. Jest dostępny z silnikami hybrydowymi typu plug-in, Peugeot 508 Hybrid, a także w wersji, która oprócz tego, że jest hybrydą typu plug-in, plasuje się jako najbardziej sportowa 508, czyli Peugeot 508 PSE.

Peugeot 508 103

Peugeot 508 aspiruje do miana premium

Peugeot 508 to średniej wielkości sedan, który został całkowicie zmodernizowany wraz z nową generacją, która została wprowadzona na rynek w 2018 roku, w którym Peugeot postawił na duży skok jakościowy, dużo technologii i dużo bardziej śmiały design, z którym aspiruje do konkurowania z bardziej wytwornymi modelami, a nawet niemieckimi markami premium. Do pewnego stopnia Peugeot 508 dążył do przekształcenia się w sedana w stylu coupe lub pięciodrzwiowego coupe, zdobywając takie detale, jak pozbawione ramek szyby.

Peugeot 508 101

Technologia i jakość w Peugeot 508 i jego i-Cockpit

W Peugeot 508 znaleźliśmy samochód, który nie tylko jest wyposażony w wiele technologii, w odniesieniu do pomocy w prowadzeniu pojazdu i bezpieczeństwa. Peugeot 508 to samochód o wysokiej jakości wyglądzie, który nie odbiega tak daleko od tego, co oferują marki takie jak Audi, BMW czy Mercedes-Benz, a do tego jest zwinny i ma naprawdę dobrą dynamikę.

Na pokładzie Peugeota 508 wyróżnia się przede wszystkim i-Cockpit, projekt kokpitu, w którym w pełni cyfrowe oprzyrządowanie jest wyświetlane nad kierownicą. Ten detal sprawia, że ​​Peugeot 508 ma bardzo charakterystyczną, bardzo specyficzną jazdę, z bardzo małą i spłaszczoną kierownicą u podstawy i górnej części, która wymusza jazdę z kierownicą w bardzo niskim położeniu.

Reszta pozycji kierowcy jest bardzo zorientowana na kierowcę, licząc na przykład z systemem rozrywki, z ekranem dotykowym do 10 cali, który jest zwrócony w stronę kierowcy.

Peugeot 508 104

Silniki Peugeota 508

Peugeot 508 jest dostępny z silnikiem wysokoprężnym, benzynowym i dwoma hybrydowymi silnikami plug-in, wszystkie z automatyczną skrzynią biegów.

ten Jedyny silnik wysokoprężny Peugeot 508 To BlueHDI o mocy 130 KM. ten Jedyny silnik benzynowy Peugeot 508 To PureTech o mocy 130 KM. W obu przypadkach nie ma alternatywy dla manualnej skrzyni biegów, ponieważ obie wykorzystują w standardzie automatyczną skrzynię biegów. W momencie premiery Peugeot 508 był dostępny z szerszą gamą silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym z silnikiem wysokoprężnym o mocy 160 i 180 KM oraz benzyną o mocy 225 KM. Jednak pojawienie się hybryd typu plug-in zmniejszyło również podaż oleju napędowego i benzyny.

Peugeot 508 Hybrid to hybryda typu plug-in z silnikiem benzynowym 1.6 Turbo o mocy 180 KM i silnikiem elektrycznym o mocy 109 KM. Dzięki akumulatorom 11,8 kWh poświadcza autonomię w trybie elektrycznym na 50 kilometrów, a zatem posiada etykietę Zero Emissions od DGT.

Istnieje również Peugeot 508 PSE, najbardziej sportowa i najmocniejsza wersja 508, czyli hybrydy typu plug-in a to zapewnia 360 KM mocy.

Peugeot 508 Sw 2019 17

Linie i wykończenia Peugeot 508

Peugeot 508 jest dostępny z linią dojazdową Aktywny, jedyny, który zaczyna się poniżej 30 000 euro i który obejmuje 8-calowy ekran dotykowy, 17-calowe felgi aluminiowe, tylne czujniki parkowania oraz pakiet bezpieczeństwa i systemy wspomagające jazdę. Jest też linia dostępu Linia biznesowa, z nawigatorem i 16” felgami aluminiowymi, ale nie jest tak ukierunkowany na osoby prywatne, ale na profesjonalistów, floty i wypożyczalnie.

Zakres pośredni, a bardziej zalecany, definiuje go Wabić, który dodaje przedni czujnik parkowania, więcej pomocy w prowadzeniu z pakietem Safety Plus, uruchamianie i dostęp bez użycia rąk oraz 17-calowe koła z dwukolorowym designem. Dla tych, którzy szukają nieco bardziej sportowego charakteru, linia Linia GT zawiera już sportowe i ergonomicznie zaprojektowane przednie fotele z elektryczną i regulacją odcinka lędźwiowego oraz 18-calowe felgi aluminiowe.

ten Peugeot 508 GT Jest to wersja o bardziej sportowym podejściu, do której dodano bardziej agresywny design, 19-calowe koła.

ten Peugeot 508 PSE Jest to najbardziej sportowa wersja gamy, dostępna tylko z napędem hybrydowym typu plug-in o mocy 360 KM.

Peugeot 508 Kombi

Peugeot 508 SW: praktyczna i elegancka rodzina

Peugeot 508 SW to rodzinna wersja modelu 508 różni się od sedana tym, że zrezygnowano z tylnego zwisu, na rzecz dużej tylnej klapy, która pozwala nam uzyskać dostęp do jeszcze bardziej przestronnego i wygodnego bagażnika, aby załadować nieporęczne przedmioty. Peugeot 508 SW, mimo że jest rodzinny, będzie miał również charakter coupe, a w wersji sedan będzie miał bezramkowe szyby. Jego estetyka pozostaje również elegancka i sportowa.

Ogromną zaletą Peugeota 508 SW będzie jego ładowność i przestrzeń na pokładzie. Peugeot 508 SW ma szersze tylne siedzenia, zwłaszcza na wysokości, oraz bagażnik o pojemności 530 litrów pod tacą. Jego tylne siedzenia można składać Oparcia tylnych siedzeń można złożyć na dwie części, w 2/3 i 1/3, osiągając maksymalną ładowność przy złożonych siedzeniach i całkowicie płaskiej podłodze, wynoszącej 1780 litrów.

Więcej informacji o Peugeot 508 SW 2019.

Test Peugeot 508 Pse 20

Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered)

Peugeot 508 PSE to najbardziej sportowa wersja modelu 508. Skrót PSE oznacza Peugeot Sport Engineered i jest to nazwisko nowej generacji samochodów sportowych Peugeot, które mają również mechanikę hybrydową i elektryczną typu plug-in. Peugeot 508 PSE to hybryda typu plug-in o mocy 360 KM, dostępna z nadwoziem w wersji sedan i kombi..

Mechanika Peugeota 508 PSE opiera się na połączeniu silnika benzynowego 1.6 PureTech Turbo o mocy 200 KM, przedniego silnika elektrycznego – pomiędzy silnikiem cieplnym a przekładnią hydrokinetyczną e-EAT-8 – o mocy 110 KM i tylny silnik elektryczny, bez połączenia z przednią osią, o mocy 113 KM. Dzięki tej mechanicznej kombinacji 508 PSE przyspiesza od 0 do 100 km/hw 5,2 sekundy. Z baterią litową 11,8 kWh, 508 PSE ma zasięg w trybie elektrycznym 42 km i ma etykietę Zero Emissions od DGT.

Oprócz potężnej mechaniki hybrydowej typu plug-in, Peugeot 508 PSE ma również bardziej sportową konfigurację niż reszta gamy, bardziej agresywny design oraz estetyczne detale wewnątrz i na zewnątrz, które odróżniają go od reszty gamy. gama 508.

Więcej informacji i test Peugeota 508 PSE.

Peugeot 508 Wyróżnij Wideo

1631102473 557 Peugeot 508

Czy ten post był pomocny?