Saltar al contenido

Nissan LEAF

6 de septiembre de 2021
Nissan LEAF

Nissan LEAF to kompaktowy, w pełni elektryczny samochód pięcioosobowy. Został on po raz pierwszy wprowadzony przez Nissana w 2009 roku jako sposób na popularyzację pojazdu elektrycznego.

Logo Nissana

Cechy Nissana LEAF

karoseriaKompaktowy
drzwi5
place5
pień435 l
moc150 – 217 KM
konsumpcja l / 100km
Cena £ 20 000 €
oszacowanie

ten Nissan LEAF Jest to kompaktowy 5-miejscowy w pełni elektryczny. Został on po raz pierwszy wprowadzony przez Nissana w 2009 roku jako sposób na popularyzację pojazdu elektrycznego. W 2017 roku został całkowicie odnowiony za pomocą nowego Nissana LEAF 2018 o znacznie bardziej atrakcyjnym i agresywnym wyglądzie. Jego bardziej zaznaczone linie są teraz spójne z wnętrzem lepszej jakości, przy znacznie wyższym obciążeniu technologicznym. Reflektory LED, aerodynamiczne felgi, dwukolorowe wykończenie, półautonomiczny system jazdy ProPilot… LEAF aspiruje do bycia liderem w swoim segmencie.

Jeśli zastanawiasz się nad zakupem samochodu elektrycznego, takiego jak Nissan LEAF, nie przegap naszego przewodnika kupowania samochodów elektrycznych ze wszystkimi alternatywami dostępnymi na rynku.

nissan-liść-108

Wygląd zewnętrzny Nissana LEAF

ten Linia zewnętrzna Nissana LEAF jest osobista i całkowicie niepowtarzalna, z agresywnym i sportowym przodem i tyłem, który odzwierciedla trendy stylistyczne widoczne już w nowej generacji Nissana Micra, ze znacznie bardziej zaznaczonymi liniami i obecnością coraz bardziej popularnego «pływającego dachu”. W stosunku do poprzedniej generacji, pierwsza, LEAF złagodził swoje formy, aby zaoferować bardziej konwencjonalny design, bardziej kompaktowy w użytkowaniu.

Nissan LEAF bez wątpienia zapisze się w historii motoryzacji jako prawdziwy pionier nowoczesnej mobilności elektrycznej. Ta pierwszorzędna pozycja może sprawić, że będzie to nowoczesny klasyk, ze względu na to, co reprezentuje w historii motoryzacji.

Nissan łączy pionierskie innowacje elektryczne z technologią ProPILOT

Układ napędowy Nissana LEAF

Nissan LEAF ma dwie opcje silnika i akumulatora.

Podstawową opcją jest silnik elektryczny, który rozwija 150 KM mocy i 320 Nm momentu obrotowego. Oprócz mocy należy wziąć pod uwagę, że reakcja silnika elektrycznego jest znacznie bardziej natychmiastowy i energiczny od postoju niż w równoważnym silniku cieplnym, więc wrażenie osiągów do około 80 km/h jest naprawdę mocne. Odtąd prawdą jest, że moc bezwzględna jest niewiele, a od 120 km/h nie dość, że traci moc, to jeszcze w mgnieniu oka zużyje baterię. Maksymalna prędkość to 144 km/h.

Ta motoryzacja pierwszego dostępu jest związana z Pakiet podstawowy do przechowywania litowo-jonowego 40 kWhwystarczy, żeby iść w górę 270 km, zgodnie z aprobatą WLTP, która może być dłuższa, o ile użytkowanie jest głównie miejskie.

Nissan Leaf 3zero Biały Zewnętrzny 06

Najwyższa oferta Nissana Leaf to drugi silnik o mocy 218 KM i 340 Nm maksymalnego momentu obrotowego związanego z akumulatorem o pojemności 60 kWh za pomocą którego możesz dotrzeć do 385 km autonomii homologowane w cyklu mieszanym zgodnie z przepisami WLTP, ponownie w zależności od takich czynników jak prędkość poruszania się czy stoki do pokonania na naszej trasie. Autonomia w mieście jest znacznie lepsza, ale ten mieszany cykl obejmuje drogi i szybkie odcinki, na których akumulator zużywa się znacznie szybciej.

Projekt wnętrza Nissana LEAF

Wnętrze LEAF to dobra mieszanka nowoczesności i tradycji, ponieważ zachowuje podstawową strukturę konwencjonalnej kabiny, zmieszaną z elementami takimi jak cyfrowe oprzyrządowanie. Tam, gdzie jest bezkonkurencyjny, jest cisza, której doświadcza się podczas jazdy, doświadczenie, które oferuje komfort, którego nie da się prześcignąć w przypadku alternatyw z silnikiem cieplnym. Jeśli chodzi o możliwość zamieszkania we wnętrzu, LEAF oferuje dobre poziomy, podobnie jak jego alternatywy, również posiadając 450 litrowy bagażnik.

Test liścia Nissana 2018 28

Asortyment wykończeń wykorzystuje zwykłą nomenklaturę marki, z wykończeniami Acenta, N-Connecta i Tekna. Podstawowy model Acenta jest tak rzadki, jak może być nowoczesny samochód i ma na celu oferowanie LEAF w najniższej możliwej cenie. Stamtąd elementy wyposażenia są dodawane do bardzo kompletnego wyposażenia z kamerą wizyjną 360º, autonomicznymi systemami jazdy i parkowania, reflektorami LED lub skórzaną tapicerką.

Najwyższa gama o ładowności 60 kWh posiada specyficzne wykończenie o nazwie E+3.ZERO, które obejmuje maksymalne wyposażenie dostępne w takie elementy jak specyficzny system nagłośnienia BOSE, podgrzewane przednie i tylne siedzenia, 8” ekran i wszystkie półki -autonomiczne wspomaganie jazdy zintegrowane z systemem Pro-PILOT.

2018 Nissan Leaf test 45

Wrażenia z jazdy

Mogliśmy dogłębnie przeanalizować Nissana LEAF podczas międzynarodowej prezentacji, testując jego możliwości jako samochodu elektrycznego we wprowadzeniu do Nissana LEAF 2018. Podczas tego testu mogliśmy szczegółowo zobaczyć ulepszenia, które zostały wprowadzone. wprowadzonych w drugiej generacji LEAF , podkreślając poprawę wyposażenia i jakości, choć można uczciwie wyjaśnić, że mamy do czynienia ewolucja platformy używanej przez pierwszego LEAF.

W sprawach jazdy Nissan LEAF oferuje bardzo wysoki komfort jazdy, komfort, który jest głównie motywowany ciszą, jaką zapewnia jego status samochodu elektrycznego. Do tego dochodzi poczucie wysoka zwinność dzięki szybkiej i silnej reakcji silnika elektrycznego, chociaż można uczciwie podkreślić, że poza miastem LEAF widzi to doświadczenie karane zużyciem, które przyspiesza od 100 km/h. System e-pedał to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów LEAF, systemu pozwalającego na prowadzenie samochodu za pomocą samego pedału przyspieszenia. Jest to możliwe dzięki pełnemu wykorzystaniu regeneracji, aby uniknąć użycia konwencjonalnych hamulców.

Nissan Leaf Electric Cars Norwegia 2

Czy ten post był pomocny?