Cechy Mitsubishi i-Miev
ten Mitsubishi i-Miev To jest samochód elektryczny pierwszej generacji który nadal jest sprzedawany bez większej nadziei na to, że wpadnie w ręce osób fizycznych i wyłącznie w celu sprzedaży flotom samochodów wspólnych i podobnym klientom ze znacznymi rabatami.
i-Miev należy do pierwszej partii samochodów elektrycznych, w której oszczędności kosztów były ekstremalne w każdym z jego elementówOd podwozia po wykończenie i materiały wewnętrzne, które są bardziej typowe dla samochodu-zabawki niż samochodu dla dorosłych, wszystko po to, aby zrekompensować koszt akumulatorów. Wsiadanie do i-Miev jest pod każdym względem jak jazda na elektrycznej zabawce. Dźwięk i dotyk drzwi, elementów sterujących wnętrza, siedzeń, całej deski rozdzielczej … mają tandetny plastikowy charakter poranka Trzech Króli.
Wsiadanie do i-Miev jest jak jazda na elektrycznej zabawce pod każdym względem
Pod względem wydajności i-Miev z wielkim wysiłkiem osiągnie 130 km/h Dziękuję twojemu Moc maksymalna 67 KM, ale zrobi to tylko przez kilka minut, zanim się wyczerpie słaba bateria 16 kWh. Homologiczny 160 km autonomii NEDC, co w realnym świecie odpowiada około 100-120 km bez specjalnych wymagań i może być znacznie mniej, jeśli wyruszymy z nim w drogę i spróbujemy utrzymać normalne prędkości.
i-Miev jest 4 osobowa ścisła, bardzo wąski i z malutkim bagażnikiem za siedzeniami. Jego głównymi zaletami są właśnie użyteczność w mieście, cisza podczas jazdy oraz niezwykła łatwość prowadzenia i zwrotność. Sprawdzi się jako drugi samochód na wycieczki po mieście i krótkodystansowy przewóz dzieci, ale niewiele więcej.
W świecie, w którym nowe generacje samochodów elektrycznych przekraczają 250 km rzeczywistej autonomii, ta mała plastikowa zabawka jest skazani na dzikie rabaty być częścią flot biznesowych lub służyć jako transport wewnętrzny w dużych obiektach. Nawet jako samochód współdzielony, jego niewielka autonomia mogłaby prawdopodobnie stać się praktycznym problemem.