Saltar al contenido

Lexus LS

24 de agosto de 2021
Lexus LS

Lexus LS to luksusowy sedan segmentu F, produkowany przez Lexusa od 1989 roku, jest więc jednym z «starszych” pojazdów japońskiej firmy. Obecnie na rynku pojawia się piąta generacja, zaprezentowana w 2017 roku i zaktualizowana w 2020 roku.

Logo Lexusa

Cechy Lexusa LS

karoseriaSedan
drzwi4
placeCztery pięć
pień430 litrów
moc359 KM
konsumpcja l / 100km
Cena £ 103 000 €
oszacowanie

ten Lexus LS Jest to luksusowy sedan segmentu F, produkowany przez Lexusa od 1989 roku, a więc jeden z «starszych” pojazdów japońskiej firmy. Obecnie na rynku pojawia się piąta generacja, zaprezentowana w 2017 roku i zaktualizowana w 2020 roku. Akronim LS doskonale definiuje filozofię modelu «Luksusowy Sedan”. Lexus LS jest produkowany w fabryce Toyoty w Tahara w prefekturze Aichi w Japonii.

Wśród samochodów, które aspirują do rywalizacji z Lexusem LS, znajdziemy inne luksusowe sedany, takie jak Audi A8, BMW serii 7 lub Mercedes klasy S. Nie przegap naszego przewodnika zakupów z najlepszymi samochodami hybrydowymi na rynku.

775b Locationphoto 指示 .indd

Wygląd zewnętrzny Lexusa LS:

Piąta generacja Lexusa LS pojawiła się w bardzo nowoczesnej estetyce, z dużą, ostrzejszą osłoną chłodnicy, marką domu i znakiem rozpoznawczym Lexusa, dużą ilością technologii i świetnymi nowinkami mechanicznymi. Jedną z najważniejszych ewolucji Lexusa LS było zastosowanie lżejszej platformy i konstrukcji, zmniejszając jego masę o 90 kilogramów, co jest pożądanym celem w dużym luksusowym sedanie, który urósł, jest dłuższy, niższy i szerszy niż jego poprzednik. .

Ten luksusowy sedan jest dostępny z dwoma korpusami, krótki rozstaw osi i długi rozstaw osi, Lexus 500h L. Ma w swojej ofercie tylko silniki hybrydowe. Aktualizacja 2021 nieznacznie zmieniła estetykę sedana, wprowadzając drobne zmiany w optyce i światłach LED, a także niewielkie przeprojektowanie zderzaków.

lexus_ls_002

Projekt wnętrza Lexusa LS:

Jeśli chodzi o wnętrze Lexusa LS, luksus łączy się z trzeźwością i technologicznym akcentem, który Lexus zawsze wnosi do swoich produktów. Zdjęcie charakteryzuje się kontrastem pomiędzy tą elegancją a wysoką jakością materiałów użytych w telebimach które składają się na w pełni cyfrowy zestaw wskaźników i system multimedialny o przekątnej 12,3″. Ten ostatni dodaje sterowanie dotykowe, bardziej ergonomiczny design i kompatybilność z Apple CarPlay i Android Auto.

Jeśli chodzi o wdrożone systemy, dopracowano działanie aktywnego tempomatu, alarm przedkolizyjny, pomoc w kierowaniu i manewrowaniu, monitorowanie środowiska itp. Ponadto dołączono w pełni automatycznego asystenta parkowania i potwierdzono, że oprogramowanie zostało wprowadzone po to, aby niektóre funkcje można było aktualizować lub wdrażać w przyszłości.

2020.03.26

Hybrydowy silnik Lexusa LS 500h:

W Hiszpanii, Lexus LS jest sprzedawany tylko w wersji hybrydowej, zwanej Lexus LS 500h. Ta wersja ma kombinację silnika elektrycznego i 3,5-litrowego silnika benzynowego V6, co w trybie mieszanym daje moc 359 KM, przy czym silnik termiczny dostarcza 299 KM, a elektryczny 179 KM. To potężny mechanik i szybki sedan, choć bardziej skupia się na luksusie i komforcie niż na sportowym charakterze. Aby zapewnić bardzo reprezentatywną liczbę, ćwiczył od 0 do 100 km/hw 5,5 sekundy.

Ten mechanik hybrydowy ma baterie litowe, które są lżejsze i mają większą pojemność niż te stosowane w innych hybrydach niklowych. Przypomnijmy, że ta hybryda, podobnie jak inne Lexusa i Toyoty, ma silnik spalinowy w cyklu Atkinsona i silnik elektryczny przymocowany do skrzyni biegów.

Zmiana stylizacji Lexusa Ls 2021 04

Lexus LS i wielostopniowa hybryda

Jednym z kluczy do komfortu hybryd Lexusa jest ich bezstopniowa skrzynia biegów, ale także jedna z możliwych wad, jeśli chodzi o znalezienie bardziej sportowego wrażenia z jazdy, które łączy się z kierowcą. Aby rozwiązać ten problem, Lexus opracował przekładnię, którą nazywają wielostopniową hybrydą.

Wielostopniowa hybrydowa skrzynia biegów ma być bardzo wydajnym systemem, ale jednocześnie osiągnąć dotyk bardziej typowy dla konwencjonalnej automatycznej skrzyni biegów. Dlatego Lexus zdecydował się stworzyć system, który opiera się na połączeniu tradycyjnej czterobiegowej przekładni hydrokinetycznej z wariatorem ciągłym, za pomocą którego udaje im się naśladować dziesięć biegów, łącząc rzeczywiste rozwiązania przekładni hydrokinetycznej z symulacja rozwoju napędu.

2020.03.26

W praktyce ten system nie przekonał nas jako prawdziwie sportowa opcja, ale spełnia swój główny cel, jakim jest oferowanie naprawdę wygodnej i bardzo wydajnej skrzyni biegów oraz całkiem wiarygodnej zmiany biegów, bardzo podobnej do tej z dwusprzęgłowego skrzynia biegów.

Dowiedz się więcej o wielostopniowym hybrydzie Lexusa w 14 pytaniach i odpowiedziach.

Czy ten post był pomocny?