Saltar al contenido

Lexus jest

24 de agosto de 2021
Lexus jest

Lexus IS to sedan klasy premium, segment D, produkowany przez Lexusa od 1998 roku. Obecnie na rynku pojawia się trzecia generacja, zaprezentowana w 2013 roku, która została zaktualizowana, z nowym designem i wyposażeniem, w 2017 roku.

Logo Lexusa

Cechy Lexusa IS

karoseriaSedan
drzwi4
place5
pień450 litrów
moc223 KM
konsumpcja4,6 l / 100km
Cena £
oszacowanie

ten Lexus jest Jest to sedan klasy premium, segment D, produkowany przez Lexusa od 1998 roku. Obecnie na rynku pojawia się trzecia generacja, zaprezentowana w 2013 roku, która w 2017 roku otrzymała aktualizację, z nowym designem i wyposażeniem. Lexus IS jest produkowany w zakładach w Aichi i Fukuoce. , w Japonii. Wśród sedanów klasy premium, które aspirują do rywalizacji z Lexusem IS, znajdziemy inne produkty typu sedan i podejście premium, takie jak Audi A4, BMW serii 3 i Mercedes C-Class.

Jeśli Lexus IS wyróżnia się czymś, to właśnie technologią hybrydową opracowany przez Toyotę, ponieważ Lexus jest jej luksusową marką. Ten model jest pionierem hybrydowego sedana premium i w rzeczywistości jest dostępny tylko z mechanikiem hybrydowym. Jego rywale w każdym razie mają już silniki hybrydowe z etykietą ECO, ale także bardziej rozbudowaną gamę mechaniki, w której jest miejsce na diesla, benzynę, a nawet hybrydy typu plug-in.

lexus-jest-300h-test-23

Projekt nadwozia Lexus IS

ten Projekt Lexusa to Charakteryzuje się agresywnym wyglądem, z zaznaczonymi nerwami i ostrym przodem, wymagającym szczególnej wzmianki o sporych rozmiarach jego grilla lub o dużym wyeksponowaniu optyki z tyłu. Przednie światła do jazdy dziennej również odgrywają kluczową rolę w potwierdzaniu ostrej estetyki tego sedana. Pomimo tego, że został zaprezentowany w 2013 roku, jego agresywna i nowoczesna estetyka nadal zachowuje te cechy.

Z nadwoziem podobnym do sedana o długości 4,68 metra, Lexus IS jest tak długi jak Mercedes klasy C i kilka cali krótszy niż Audi A4.

lexus-jest-300h-test-08

Lexus JEST wnętrze

W obliczu tej nieco agresywnej, nowoczesnej estetyki, wnętrze Lexusa IS Staje się klasyczny, zwłaszcza zegar analogowy na desce rozdzielczej czy zwracające uwagę nawiewy. Lexus zachowuje w IS styl najbardziej klasycznego luksusu, z kilkoma nowoczesnymi detalami, ale przede wszystkim z poziomem jakości, regulacji i materiałów, dzięki którym plasuje się wśród najlepszych w swojej kategorii.

Co Złe punkty W tej kabinie możemy wspomnieć o obfitej obecności przycisków, konstrukcji, która wydaje się nieco przestarzała w porównaniu z konkurencją, a tylny centralny plac jest karany przez tunel transmisyjny. Klimatyzator ma bardzo osobliwe powierzchnie dotykowe.

Pod pewnymi względami, takimi jak interfejs i technologia systemu rozrywki lub analogowe oprzyrządowanie, Lexus IS pozostaje w tyle za niektórymi rywalami, którzy są bardziej zaawansowani technologicznie.

lexus-jest-300h-test-09

Silnik hybrydowy Lexus IS

Lexus IS jest sprzedawany w Hiszpanii tylko z silnikiem hybrydowym, spotkanie Lexus jest 300h Co proponuje nam zestaw hybrydowy składa się z silnika benzynowego o 4 cylindrach i pojemności 2,5 litra, atmosferycznego, który przy pomocy elektromechanika rozwija łącznie 223 KM, powołując się na automatyczną przekładnię planetarną, która w praktyce działa jak ciągły, komfortowy wariator z płynnymi przejściami podczas normalnej jazdy, ale przy bardzo dużych prędkościach i pewnej gwałtowności, gdy wymagamy silniejszej reakcji.

Dynamicznie dobrze się zachowuje, jest bardzo dobrze wyciszony i jest to dość wygodny samochód. Największą wadą jego dynamiki jest jego zmiana, choć jak wspomnieliśmy w normalnej jeździe jej wady nie są zbyt wyraźne i staje się miękki, pozytywnie wpływając na dobre poczucie komfortu, jaki nam oferuje.

lexus-jest-300h-test-11

ten technologia hybrydowa Lexus jest konwencjonalną, a nie hybrydą typu plug-in. To sprawia, że ​​Lexus IS 300h terminowo polega na mechanice elektrycznej podczas przyspieszania, na wyjeździe z sygnalizacji świetlnej, manewrowania, powolnej jazdy przez miasto…

Lexus IS ma etykietę ECO od DGT.

Jego rywale, oprócz mechaniki hybrydowej i mikrohybrydowej z etykietą ECO, są również oferowani z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi, a nawet mają wersje hybrydowe i plug-in.

2017-lexus-is-200t-dynamic-13-2

Dlaczego warto kupić Lexusa IS?

Lexus IS ma dobre wyposażenie ekwipunek od najbardziej podstawowego wykończenia, z pewnymi detalami, których nie znajdziemy w podstawowych wersjach BMW, Audi czy Mercedes. Jest to idealna alternatywa dla osób poszukujących wysokiej jakości sedana i hybrydy, bardzo dobrze wyposażonego io niebanalnym designie.

W konfrontacji z konkurencją Lexus IS oferuje nam urok innej alternatywy, mniej widzianej i która, podobnie jak wymienieni w tekście rywale, wykorzystuje dobre dopasowanie i dobra jakość w środku aby zaoferować nam autentyczne wrażenia premium, które jest wzmocnione przez mechanika hybrydowa, co daje nam dodatkowy komfort w pewnych warunkach jazdy bardzo komfortowo, płynnie i cicho.

Dla tych, którzy szukają bardziej sportowego wyglądu, wersja F Sport oferuje zderzaki z detalami, które podkreślają sportową stronę Lexusa IS.

Czy ten post był pomocny?