Cechy Lexusa IS
ten Lexus jest Jest to sedan klasy premium, segment D, produkowany przez Lexusa od 1998 roku. Obecnie na rynku pojawia się trzecia generacja, zaprezentowana w 2013 roku, która w 2017 roku otrzymała aktualizację, z nowym designem i wyposażeniem. Lexus IS jest produkowany w zakładach w Aichi i Fukuoce. , w Japonii. Wśród sedanów klasy premium, które aspirują do rywalizacji z Lexusem IS, znajdziemy inne produkty typu sedan i podejście premium, takie jak Audi A4, BMW serii 3 i Mercedes C-Class.
Jeśli Lexus IS wyróżnia się czymś, to właśnie technologią hybrydową opracowany przez Toyotę, ponieważ Lexus jest jej luksusową marką. Ten model jest pionierem hybrydowego sedana premium i w rzeczywistości jest dostępny tylko z mechanikiem hybrydowym. Jego rywale w każdym razie mają już silniki hybrydowe z etykietą ECO, ale także bardziej rozbudowaną gamę mechaniki, w której jest miejsce na diesla, benzynę, a nawet hybrydy typu plug-in.
Projekt nadwozia Lexus IS
ten Projekt Lexusa to Charakteryzuje się agresywnym wyglądem, z zaznaczonymi nerwami i ostrym przodem, wymagającym szczególnej wzmianki o sporych rozmiarach jego grilla lub o dużym wyeksponowaniu optyki z tyłu. Przednie światła do jazdy dziennej również odgrywają kluczową rolę w potwierdzaniu ostrej estetyki tego sedana. Pomimo tego, że został zaprezentowany w 2013 roku, jego agresywna i nowoczesna estetyka nadal zachowuje te cechy.
Z nadwoziem podobnym do sedana o długości 4,68 metra, Lexus IS jest tak długi jak Mercedes klasy C i kilka cali krótszy niż Audi A4.
Lexus JEST wnętrze
W obliczu tej nieco agresywnej, nowoczesnej estetyki, wnętrze Lexusa IS Staje się klasyczny, zwłaszcza zegar analogowy na desce rozdzielczej czy zwracające uwagę nawiewy. Lexus zachowuje w IS styl najbardziej klasycznego luksusu, z kilkoma nowoczesnymi detalami, ale przede wszystkim z poziomem jakości, regulacji i materiałów, dzięki którym plasuje się wśród najlepszych w swojej kategorii.
Co Złe punkty W tej kabinie możemy wspomnieć o obfitej obecności przycisków, konstrukcji, która wydaje się nieco przestarzała w porównaniu z konkurencją, a tylny centralny plac jest karany przez tunel transmisyjny. Klimatyzator ma bardzo osobliwe powierzchnie dotykowe.
Pod pewnymi względami, takimi jak interfejs i technologia systemu rozrywki lub analogowe oprzyrządowanie, Lexus IS pozostaje w tyle za niektórymi rywalami, którzy są bardziej zaawansowani technologicznie.
Silnik hybrydowy Lexus IS
Lexus IS jest sprzedawany w Hiszpanii tylko z silnikiem hybrydowym, spotkanie Lexus jest 300h Co proponuje nam zestaw hybrydowy składa się z silnika benzynowego o 4 cylindrach i pojemności 2,5 litra, atmosferycznego, który przy pomocy elektromechanika rozwija łącznie 223 KM, powołując się na automatyczną przekładnię planetarną, która w praktyce działa jak ciągły, komfortowy wariator z płynnymi przejściami podczas normalnej jazdy, ale przy bardzo dużych prędkościach i pewnej gwałtowności, gdy wymagamy silniejszej reakcji.
Dynamicznie dobrze się zachowuje, jest bardzo dobrze wyciszony i jest to dość wygodny samochód. Największą wadą jego dynamiki jest jego zmiana, choć jak wspomnieliśmy w normalnej jeździe jej wady nie są zbyt wyraźne i staje się miękki, pozytywnie wpływając na dobre poczucie komfortu, jaki nam oferuje.
ten technologia hybrydowa Lexus jest konwencjonalną, a nie hybrydą typu plug-in. To sprawia, że Lexus IS 300h terminowo polega na mechanice elektrycznej podczas przyspieszania, na wyjeździe z sygnalizacji świetlnej, manewrowania, powolnej jazdy przez miasto…
Lexus IS ma etykietę ECO od DGT.
Jego rywale, oprócz mechaniki hybrydowej i mikrohybrydowej z etykietą ECO, są również oferowani z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi, a nawet mają wersje hybrydowe i plug-in.
Dlaczego warto kupić Lexusa IS?
Lexus IS ma dobre wyposażenie ekwipunek od najbardziej podstawowego wykończenia, z pewnymi detalami, których nie znajdziemy w podstawowych wersjach BMW, Audi czy Mercedes. Jest to idealna alternatywa dla osób poszukujących wysokiej jakości sedana i hybrydy, bardzo dobrze wyposażonego io niebanalnym designie.
W konfrontacji z konkurencją Lexus IS oferuje nam urok innej alternatywy, mniej widzianej i która, podobnie jak wymienieni w tekście rywale, wykorzystuje dobre dopasowanie i dobra jakość w środku aby zaoferować nam autentyczne wrażenia premium, które jest wzmocnione przez mechanika hybrydowa, co daje nam dodatkowy komfort w pewnych warunkach jazdy bardzo komfortowo, płynnie i cicho.
Dla tych, którzy szukają bardziej sportowego wyglądu, wersja F Sport oferuje zderzaki z detalami, które podkreślają sportową stronę Lexusa IS.