Funkcje Land Rovera Defendera
ten Land Rover Defender Jest to pojazd terenowy produkowany przez firmę Land Rover od 1948 roku, choć nazwę «Defender” przejęła lata później, w 1983 roku. Obecnie na rynku pojawia się druga generacja Defendera, która została oficjalnie zaprezentowana we wrześniu 2019 roku. Więcej informacji na temat Land Rover Defender 2020. Defender charakteryzuje się tym, że jest samochodem przeznaczonym do użytku w terenie, o wyraźnym designie i możliwościach 4×4, przeznaczony dla osób poszukujących samochodu, który poradzi sobie z bardzo skomplikowanymi scenariuszami i odniesie sukces. Obrońca Land Rovera Jest produkowany w fabryce Nitra (Słowacja) który rozpoczął produkcję Land Rover Discovery w 2018 roku.
Wśród SUV-ów aspirujących do rywalizacji z Land Rover Defenderem znajdziemy inne samochody w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Toyota Land Cruiser, Mercedes G-Class czy Jeep Wrangler. Za rywala można uznać również Land Rovera Discovery, samochód, z którym Defender 2020 rywalizuje w różnych sekcjach.
Wygląd zewnętrzny Land Rovera Defendera
Wygląd zewnętrzny Land Rovera Defender wyróżnia się wspaniałą osobowością, cechami odziedziczonymi po przodkach, ale z własną i bardzo przełomową estetyką.. Jest to samochód, który pomimo tego, że został zaprezentowany w 2019 roku, opiera się na funkcjach zaprezentowanych przez prototyp Land Rovera DC100 zaprezentowany w 2011 roku, ćwiczenie, które miało na celu ponowne wymyślenie Defendera.
Linie Defendera charakteryzują się tym, że ożywiają bardzo muskularne nadwozie o prostych i czystych liniach, a także integrują liczne możliwości personalizacji w zależności od wybranych pakietów lub linii projektowych.
Land Rover Defender jest produkowany w dwóch wersjach nadwozia: «90” z 3 drzwiami i długością 4583 mm oraz «110” z 5 drzwiami i 5018 mm.. Oczekuje się, że w przyszłości pojawienie się wariantu «130” zwiększy długość, aby zwiększyć przestrzeń wewnętrzną.
Land Rover Defender sprzedawany jest z różnymi pakietami wpływającymi na wygląd zewnętrzny poprzez kompletny katalog akcesoriów, dostępnych 170 pojedynczych elementów, które w podsumowaniu pozwalają na montaż większych zabezpieczeń karoserii, koła w rozmiarze od 18 do 22 cali, stała drabina po lewej stronie lub skrzynia znajdująca się po prawej stronie (słupek C).
Silniki Land Rover Defender
Oferta układów napędowych w gamie Land Rover Defender obejmuje olej napędowy, benzynę i hybrydę typu plug-in. Gama silników wysokoprężnych i benzynowych jest zorganizowana w następujący sposób:
Model | Paliwo | Przemieszczenie | Tworzenie kostek | Moc | Moment silnika |
---|---|---|---|---|---|
D200 MHEV | Diesel | 6 cylindrów | 3 litry | 200 KM | 500 Nm |
D250 MHEV | Diesel | 6 cylindrów | 3 litry | 250 KM | 570 Nm |
D300 MHEV | Diesel | 6 cylindrów | 3 litry | 300 KM | 650 Nm |
P300 | Benzyna | 4 cylindry | 2 litry | 300 KM | 400 Nm |
P525 | Benzyna | V8 | 5 litrów | 525 KM | 625 Nm |
Ponadto istnieje wersja hybrydowa typu plug-in, zwana Land Rover Defender P400e, dostępne tylko dla nadwozia 5-drzwiowego (110). P400e jest w stanie rozwijać moc 404 KM i około 640 Nm dzięki wspólnemu działaniu czterocylindrowego czterocylindrowego silnika benzynowego turbo o mocy 300 KM i silnika elektrycznego o mocy 105 kW (143 KM) zasilanego akumulatorami litowo-jonowymi o pojemności 19,2 kWh. Dzięki temu zestawowi rozpędza się do 0-100 km/h w 5,4 sekundy, ciesząc się zasięgiem 43 km w trybie elektrycznym. Więcej informacji o Land Roverze Defender P400e.
Wszyscy obrońcy instalują tę samą grupę transmisyjną składającą się z Automatyczna skrzynia biegów 8-biegowa z przekładnią hydrokinetyczną z reduktorem. Trakcja to napęd na wszystkie koła na stałe na wszystkich 4 kołach, będąc w stanie mieć blokady dla środkowego mechanizmu różnicowego i mechanizmu różnicowego tylnej osi.
Projekt wnętrza Land Rover Defender
Wnętrze Land Rovera Defendera to wyraźne zobowiązanie do modernizacji, zrywające z estetyką i prostotą swoich przodków. Przekłada się to na zauważalny wzrost jakości, komfortu czy technologii.
Land Rover zdecydował się na solidną estetykę, ze szczegółami, które dają to wrażenie, a także są odporne na nadużycia. Jednak personalizacja jest bardzo wysoka, a przy tym nie brakuje szlachetnych materiałów, takich jak skóra lub powłoki z drewna, metalu lub różnych tkanin.
Sekcja technologiczna to kolejny punkt, w którym Land Rover Defender zmienia się najbardziej, integrując system informacyjno-rozrywkowy Pivi Pro z ekran dotykowy o przekątnej do 11,4 cala, zestaw wskaźników cyfrowych o przekątnej 12,3 cala i system wyświetlania przeziernego.
Ponadto jest dodawany stałe łącze internetowe przez połączenie 5G i wiele połączonych usług, aby poprawić wrażenia na pokładzie. Obrońca może mieć również wirtualne wewnętrzne lusterko wsteczne i technologia rozszerzonej rzeczywistości, aby zobaczyć, co dzieje się pod przednią maską podczas jazdy w terenie.
Pod względem przestrzeni Land Rover Defender może mieć różne konfiguracje siedzeń. Od 5 do 7 miejsc w zależności od rodzaju zabudowy i rozmieszczenia siedzeń w 3 dostępnych rzędach. Jako szczegół do podkreślenia istnieje możliwość posiadania trzeciego składanego siedzenia w pierwszym rzędzie, to znaczy między pilotem a drugim pilotem.
ten rozmiar pnia dostępny w Land Rover Defender różni się w zależności od nadwozia i układu siedzeń, dlatego Defender 90 oferuje 397 litrów (5 miejsc) lub 1563 litry (2 miejsca), podczas gdy Defender 110 5 lub 6 miejsc ma 1075 litrów (5/6 siedzeń) lub 2380 litrów (2 miejsca).
W przypadku wyboru Defendera 110 w konfiguracji 7-miejscowej (5+2) pojemność bagażnika wynosi 231 litrów (5+2 miejsc), 916 litrów (5 miejsc) i 1789 litrów (2 miejsca).
Osiągi terenowe Land Rover Defender
Pomimo modernizacji, którą Land Rover Defender przeszedł w swojej najnowszej generacji, ten SUV ma pierwszorzędne osiągi, aby pokonać wszelkiego rodzaju przeszkody. Pierwszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest prześwit 291 mm i jeden Głębokość brodzenia 900 mm. W sekcji kątowej znajdziemy kąt natarcia do 38º, kąt brzuszny do 31º oraz kąt zejścia do 40º.
Wymiary te różnią się w zależności od wybranej konfiguracji, zwłaszcza w sekcji zawieszenia, ponieważ Defender standardowo montuje konwencjonalne zawieszenie sprężynowe, ale opcjonalnie można zamontować zawieszenie pneumatyczne, które pozwala na modyfikację wysokości pojazdu w różnych pozycjach.
Wszystkie możliwości 4×4 Land Rovera Defendera są kontrolowane przez system Terrain Response 2, elektroniczny system sterowania, który poprzez wybór różnych profili pozwala poprawić przyczepność.
Land Rover twierdzi, że Defender jest w stanie poradzić sobie ze wzniesieniami i zjazdami o nachyleniu do 45º, osiągając tę samą wartość na zboczach bocznych. W sekcji holowanej znajdujemy maksymalną masę 3500 kg dla Defendera, który jest sprzedawany w Europie.
Oryginalny Land Rover Defender, historia prawdziwego pojazdu terenowego
ten Oryginalny Land Rover Defender Był to mityczny SUV produkowany w latach 1948-2016 przez firmę Land Rover. Rozmawiamy o naprawdę wyjątkowy przypadek: produkcja tego samego samochodu, prawie bez zmian, przez 68 lat. Początkowo sprzedawany pod nazwą «Land Rover” ewoluował z niewielkimi aktualizacjami, kolejno nazywanymi Serią I, Serią II i Serią III; aż w 1983 roku uzyskał definitywną nazwę Land Rover Defender.
Wizerunek oryginalnego Land Rovera Defendera stałby się jednym z najbardziej reprezentatywnych pojazdów zaprojektowanych do poruszania się po asfalcie, ikony przemysłu samochodowego, rangi modeli takich jak Porsche 911 czy MINI. . Land Rover zbudował jeden z najbardziej kultowych SUV-ów na świecie, ze stoickim spokojem wytrzymując upływ lat i poważne kryzysy, przed którymi stoi przemysł motoryzacyjny.
Oryginalny samochód zyskał wielką sławę dzięki swojej solidności i modułowości; Prawdziwie wszechstronny pojazd z nadwoziem o klasycznej konstrukcji, silnikiem wzdłużnym i stałym napędem na wszystkie koła z przekładnią redukcyjną. Zbudowany z aluminiowych paneli z powodu braku żelaza w tamtym czasie, Land Rover Defender był w stanie pomieścić do 9 osób. Zawsze charakteryzował się swoim wnętrzem z prostymi i «spartańskimi” wykończeniami i wykończeniami, ale skutecznymi i bezkonkurencyjnymi w wynikach. Land Rover Defender stał się w latach 50. pojazdem wojskowym wybieranym przez strażaków i ekipy ratownicze. Był nawet wykorzystywany do celów przemysłowych, rolniczych i eksploracyjnych, poszerzając grono odbiorców do pasjonatów poza drogą do zajęć rekreacyjnych, za bycie naprawdę wszechstronnym.
Przez te siedem dekad Land Rover Defender osiągnął kilka kamieni milowych. W 2015 roku numer jednostki 2 000 000, który został wylicytowany za nic więcej i nie mniej niż 400 000 funtów szterlingów, około 525 000 euro do zmiany. Bez wątpienia jest to kwota znacznie wyższa niż 450 funtów, które zapłacono za pierwszą sztukę sprzedaną na Amsterdam Motor Show w 1948 roku.
W latach osiemdziesiątych nikt nie wątpił w możliwości terenowe Defendera, 4×4, którego wartość została już dostatecznie udowodniona. Land Rover wyemitował w telewizji jeden ze swoich billboardów, na którym Defender wspinał się po ścianie tamy w Walii.
W styczniu 2016 Land Rover podjął bardzo trudną decyzję,zakończyć produkcję Land Rovera Defendera. Regulacje emisyjne zmusiły Defendera do dostosowania się i ostatecznie zniknęły, co było konsekwencją konieczności gruntownej renowacji, aby dostosować się do nowych czasów.