Saltar al contenido

Lamborghini Huracán EVO

23 de agosto de 2021
Lamborghini Huracan EVO

Lamborghini Huracán EVO to supersamochód z centralnym silnikiem, który plasuje się w gamie Lamborghini poniżej Lamborghini Aventador. Lamborghini Huracán został wprowadzony w 2014 roku jako zamiennik Lamborghini Gallardo, a później zaktualizowany jako «Huracán EVO” w styczniu 2019 roku.

Logo Lamborghini

Cechy Lamborghini Huracán EVO

karoseriaCoupé
drzwi
place2
pień ja
moc CV
konsumpcja l / 100km
Cena £
oszacowanie

ten Lamborghini Huracán EVO to jest supersamochód środkowy silnik, który znajduje się w gamie Lamborghini poniżej Lamborghini Aventador. Lamborghini Huracán został zaprezentowany w 2014 roku jako zamiennik Lamborghini Gallardo, a później zaktualizowany jako «Huracán EVO” w styczniu 2019 roku. Jego nazwa «Huracán” jest na cześć dzielnego byka, który walczył na arenie walki byków w Alicante w 1879 roku i to, podczas konfrontacji poważnie rannych kilka osób. Lamborghini Huracán jest montowany w Sant’Agata Bolognese, we Włoszech, a za jego projekt odpowiada Filippo Perini.

stoi rywale jak Audi R8, Porsche 911 Turbo S, Ferrari F8 Tributo czy McLaren 570S. (Zobacz przewodnik kupowania luksusowych samochodów, aby uzyskać więcej informacji na temat rywali Hurricane.)

Lamborghini Huracan Evo 03

Lamborghini Huracán jest dostępny jako coupe i jak zamienny ramię w ramię z Lamborghini Huracán EVO Spyder. Istnieją również bardziej radykalne wersje, z jeszcze bardziej sportową konfiguracją i większym wsparciem aerodynamicznym.

Wygląd zewnętrzny Lamborghini Huracán

ten Pomiary Lamborghini Huracán EVOBiorąc za punkt odniesienia nadwozie coupe, przechodzą one przez długość 4459 mm, szerokość (bez lusterek) 1924 mm, wysokość 1165 mm i rozstaw osi 2620 mm. Jego sucha masa wynosi 1422 kg, a rozkład masy to 42/57.

Lamborghini Huracan Evo 2019 0119 016

ten Projekt Lamborghini Huracán Opiera się na bardzo bardzo agresywnej linii naładowanej prostymi liniami, dobrze zaznaczonymi nerwami, o bardzo sportowych kształtach, podkreślających agresywny wygląd optyki, ostrą maskę, boczne skrzela, opadający dach i design optyki tylny, w kształcie grotu strzały.

Silnik i podwozie Lamborghini Huracán EVO

Lamborghini Huracán jest oparty na podwoziu włókno węglowe i aluminium który jest dzielony z Audi R8. Do tego podwozia może być dołączony zawieszenie magnetoreologia i jej hamulce Są karbonowo-ceramiczne w najbardziej wydajnych wersjach.

Lamborghini Huracan Lp580 2 Test 0918 001

Jego silnik to 5,2 litra atmosferycznego V10 przemieszczenie, które rozwija się moc z 640 KM przy 8000 obr/min z a para z 600 Nm przy 6500 obr./min. Jeśli chodzi o wydajność, Lamborghini Huracán oznacza: 0 do 100 km/h w 2,9 sekundy, osiąga 200 km/h z postoju w 9 sekund i jest maksymalna prędkość To jest 325 km/h.

Moc ta jest rozdzielana na wszystkie cztery koła za pomocą napędu na wszystkie koła z centralnym mechanizmem różnicowym Haldex, a także ma tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, wykorzystujący 7-biegową dwusprzęgłową skrzynię biegów o nazwie «Lamborghini Doppia Frizione” . Do tego dodaje się, że od czasu pojawienia się Huracán EVO, zainstalowano kierunkową oś tylną i sterowanie wektorem momentu obrotowego, które umożliwia niezależne zarządzanie każdym kołem w celu uzyskania lepszego pokonywania zakrętów.

Lamborghini Huracan Evo Spyder 0219 019

Projekt wnętrza Huracán EVO

Wystrój wnętrza Huracán charakteryzuje się zastosowanie bardzo mocnych linii i estetyki wyraźnie inspirowanej lotnictwem. Mówimy o bardzo osobistym projekcie, z obfitymi krawędziami i sześciokątnymi kształtami, które zastosowano na elementach sterujących, aeratorach, a nawet siedzeniach. Konstrukcja jego kabiny została zaprojektowana tak, aby pomieścić tylko dwie osoby, oferując wystarczająco dużo przestrzeni wewnętrznej, aby podróżować wygodnie i z dość wysokim poziomem sprzętu informacyjno-rozrywkowego.

Chociaż od premiery Huracána w 2014 roku ten model już oferował w pełni cyfrowy zestaw wskaźników z 12,3″, to właśnie w swojej aktualizacji 2019 wprowadził centralny system multimedialny z ekranem dotykowym 8,4″. Jest to interfejs, z którego zarządza się większością funkcji pojazdu, takich jak nawigacja, asystenci jazdy czy system audio. Mimo to Huracán myśli, aby zarządzać swoimi najważniejszymi funkcjami z kierownicy i cyfrowego panelu instrumentów, który znajduje się za nim, bez wchodzenia dalej, jego tryby jazdy są kontrolowane z tej samej kierownicy w kontrolce znajdującej się w dolnej strefie tego samego.

Lamborghini Huracan Evo Spyder 0219 002

Lamborghini Huracán EVO Spyder

Oferta Hurricane kabriolet, który od marca 2019 dodaje ulepszenia wprowadzone do specyfikacji EVO. Oznacza to, że oprócz dostrojenia układu napędowego do 640 KM, w Huracán EVO Spyder znajdujemy również przeprojektowanie widoczne na zewnątrz i we wnętrzu. To nadwozie zachowuje konfigurację dwumiejscową, wykorzystując specjalną pokrywę silnika, w której mieści się układ elektrohydrauliczny, który steruje maską wykonaną z materiału tekstylnego.

Lamborghini Huracan Evo Spyder 0219 021

Huracán EVO Spyder może składać lub rozkładać maskę przy prędkości do 50 km / h, co wymaga czasu 17 sekund na cały proces.

Pod względem korzyści Huracán EVO Spyder deklaruje 0-100 km / hw 3,1 sekundy, co oznacza spadek o 0,2 sekundy w porównaniu z wariantem coupe. W 0-200 km/h rekord wynosi 9,3 sekundy, czyli o 0,3 sekundy więcej niż Huracán EVO Coupé. Maksymalna prędkość pozostaje nienaruszona przy 325 km/h.

Lamborghini Huracan Lp580 2 Test 0918 052

Inne wersje Lamborghini Huracán: Huracán 580-2 i Performante

Oprócz wersji EVO, w pierwszym etapie Huracán pojawiła się słabsza wersja o nazwie Lamborghini Huracán LP 580-2 który zaproponował nam moc 580 koni i dodatkowy urok bycia napęd zamiast napędu na wszystkie koła. To dało mu żywszą jazdę, ważącą o 33 kg mniej, co dało mu całkowitą wagę 1389 kg. (patrz test wideo Lamborghini Huracán LP580-2)

Powstała również bardziej ekstremalna wersja skoncentrowana na jeździe po torze, Lamborghini Huracán Performante, kto miał 640 KM i lepszą aerodynamikę, z aktywnym przednim splitterem i dużym tylnym spojlerem. Taka była jego wydajność, że mógł zwiększyć obciążenie o 750% w porównaniu do normalnego modelu.

lamborghini-huracan-performante-10

Im wyższa sztywność zawieszenia została zwiększona o 10%, poprawiono ustawienie napędu na wszystkie koła do użytku na torze, zastosowano specjalne opony Pirelli i zmieniono go tak, aby był o 40 kg lżejszy niż «normalny” model.

Te dwie wersje specjalne, zarówno z napędem na tylne koła, jak i Performante, były dostępne z nadwoziem Coupé i Spyder.

Lamborghini Huracán EVO Polecane wideo

1629757108 426 Lamborghini Huracan EVO

Czy ten post był pomocny?