Saltar al contenido

Ładowarka Volvo C40

18 de septiembre de 2021
Ladowarka Volvo C40

Volvo C40 Recharge to w 100% elektryczny SUV segmentu C, produkowany przez Volvo od 2021 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja, zaprezentowana w 2021 roku.

Logo Volvo

Cechy ładowarki Volvo C40

karoseriaŚredni SUV
drzwi5
place5
pień413 l
moc408 KM
konsumpcja l / 100km
Cena £ 53 000 €
oszacowanie

ten Ładowarka Volvo C40 to w 100% elektryczny SUV, segment C, produkowany przez Volvo od 2021 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja, zaprezentowana w 2021 roku. Volvo C40 Recharge charakteryzuje się stylem coupe w nadwoziu SUV-a, oferowanym wyłącznie z silnikami elektrycznymi. Jest produkowany w fabryce Volvo Cars w Gandawie w Belgii.

Wśród elektrycznych SUV-ów aspirujących do rywalizacji z Volvo C40 Recharge znajdziemy inne SUV-y w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Lexus UX300e, Mercedes EQA czy Audi Q4.

Ładowarka Volvo C40

Projekt ładowania Volvo C40

Nadwozie Volvo C40 Recharge przyciąga uwagę swoim podejściem do coupe wewnątrz konstrukcji SUV-a, coraz powszechniejsza kombinacja na rynku ale to nie przestaje być zaskakujące na pierwszy rzut oka. Jego proporcje, zwłaszcza z przodu, przypominają Volvo XC40, model, z którym dzieli kilka komponentów.

Praktycznie zamknięty przedni grill i ostre reflektory identyfikowały go jako model w 100% elektryczny.podczas gdy tył oferuje większą dynamikę niż Volvo jest przyzwyczajone, dzięki gwałtownemu spadkowi z dachu, który kończy się stromo opadającą pokrywą bagażnika. Zdecydowanie, Volvo C40 Recharge o długości 4,43 metra i wysokości 1,58 metra jest jednym z najbardziej udanych produktów marki pod względem wizualnym.

Studio ładowania Volvo C40

Silniki elektryczne Volvo C40 Recharge

Volvo C40 Recharge to samochód w 100% elektryczny, od początku pomyślany jako taki, i że jest – i będzie – dostępny tylko z silnikami elektrycznymi. Jest to tak naprawdę pierwszy model marki, który od samego początku urodził się wyłącznie jako samochód elektryczny. Volvo C40 Recharge jest wyposażone w napęd na wszystkie koła oferowany przez dwa silniki elektryczne, które łącznie zapewniają moc 408 KM.

Silniki te zasilane są baterią litowo-jonową umieszczoną w centralnej części podłogi pojazdu, z pojemność brutto 78 kWh (użyteczna 75 kWh), co daje homologowaną autonomię w cyklu WLTP 420 kilometrów, co oznacza średnie zużycie poniżej 18 kWh/100 km.

Układ napędowy Volvo Xc40 Recharge P8

Akumulator – z systemem chłodzenia cieczą – może być ładowany prądem przemiennym o maksymalnej mocy 11 kW, czyli mocy równej 150 kW w prądzie stałymco pozwala na naładowanie od 0 do 80% w 40 minut.

Wnętrze Volvo C40 Recharge

Wnętrze Volvo C40 Recharge jest wyraźnie inspirowane wnętrzem jego brata, Volvo XC40, tak, aby przynajmniej wizualnie i na poziomie konstrukcji różnice były minimalne. Mamy zatem do czynienia z kabiną z bardzo dobra jakość wykonania gdzie materiały dobierane są ze smakiem, a regulacje dokonywane są z dbałością i uwagą.

Ładowarka Volvo C40

Przestrzeń wewnętrzna jest nieco bardziej ograniczona na tylnych siedzeniach na wysokości głowy, ale Volvo udało się stworzyć kabinę na tyle przestronną, że podróżowanie w żadnym z rzędów siedzeń nie stanowi żadnego problemu. Bagażnik Volvo C40 Recharge ma pojemność 444 litrów, możliwość rozbudowy, jeśli tylne kopie zapasowe się zawalą.

Kabina Volvo C40 Recharge jest pierwszą, w której Volvo w żaden sposób nie wykorzystało naturalnej skóry, ponieważ wykorzystuje materiały syntetyczne i materiały pochodzące z recyklingu. Poziom technologiczny wciąż wysoki, z cyfrowym oprzyrządowaniem, systemem multimedialnym z systemem operacyjnym Google Android i aktualizacjami OTA (Over the Air), półautonomicznym systemem jazdy lub Reflektory LED z technologią cyfrową.

Ładowarka Volvo C40

Dynamika Volvo C40 Recharge

Na poziomie jazdy Volvo C40 Recharge nie przeszło jeszcze przez nasze ręce. Niemniej jednak, Volvo C40 Recharge jest zbudowane przy użyciu tej samej platformy CMA, z której korzysta Volvo XC40 Recharge, więc należy się spodziewać, że, biorąc pod uwagę, że również mają wspólny układ napędowy i że waga jest prawie taka sama, dynamika jest bardzo podobna.

Znajdziemy się wtedy przed pojazdem, który jest wygodny w prowadzeniu, jednym z tych, które «ułatwiają” kierowcę, a który z kolei oferuje duże rezerwy mocy typowe dla pojazdu elektrycznego o mocy ponad 400 KM, to więcej niż poważne liczby, które pozwolą również podróżować bez problemów z osiągami.

Studio ładowania Volvo C40

Czy ten post był pomocny?