Saltar al contenido

Koenigsegg Regera

23 de agosto de 2021
Koenigsegg Regera

Koenigsegg Regera to hipersamochód produkowany przez firmę Koenigsegg. Koenigsegg Regera charakteryzuje się tym, że jest hipersamochodem, który wyróżnia się zastosowaniem rozwiązań technologicznych stosowanych tylko przez Koenigsegga oraz osiągami znacznie przewyższającymi cokolwiek znanego do tej pory, przy mocy 1500 KM.

Logo Koenigsegga

Funkcje Koenigsegg Regera

ten Koenigsegg Regera to hipersamochód wyprodukowany przez Koenigsegg. Koenigsegg Regera charakteryzuje się tym, że jest hipersamochodem, który wyróżnia się zastosowaniem rozwiązań technologicznych stosowanych tylko przez Koenigsegga oraz osiągami znacznie przewyższającymi cokolwiek znanego do tej pory, przy mocy 1500 KM. Należy również zauważyć, że według Koenigsegga jest to jego pierwszy model z hybrydowym układem napędowym i zaprojektowany jako «bardziej GT niż sportowy”, w którym przeważają tylko osiągi, co oznacza, że ​​jego kabina została zaprojektowana tak, aby zapewnić wyższy poziom komfortu i izolacji. Jest produkowany w siedzibie Koenigsegg w Ęngelholm w Szwecji, a jego produkcja jest ograniczona do zaledwie 80 sztuk.

Aby odkryć rywali u szczytu Regery, musimy trzymać się jej osiągów, znajdując Bugatti Chiron jako głównego i najbardziej bezpośredniego rywala, chociaż możemy wziąć pod uwagę inne samochody, takie jak SSC Tuatara, Hennessey Venom F5 i Rimac Concept Dwa. Będąc krok poniżej, znajdziemy inne hybrydowe supersamochody, takie jak Ferrari SF90 Stradale, McLaren Speedtail i Porsche 918 Spyder. Nie przegap naszego przewodnika zakupów z najlepszymi samochodami sportowymi na rynku.

koenigsegg-regera-aero-pakiet-1217-01

Wygląd zewnętrzny Koenigsegg Regera

Biorąc to pod uwagę Regera nie była pomyślana jako samochód do ustawiania czasów okrążeńKoenigsegg zdecydował się na dość zróżnicowaną estetykę w Regerze, z bardziej wyrafinowana stylizacja oraz z ważnymi nowościami, takimi jak chowany tylny spojler, w pełni zintegrowany dyfuzor z centralnym wydechem lub zastosowanie nowego przodu, który nie ma nic wspólnego z sagą Agera. tak Zachowane są bardzo charakterystyczne elementy marki, takie jak drzwi typu «dwuścienne” czy panoramiczna przednia szyba.

koenigsegg-regera-napęd bezpośredni-21

Dla tych, którzy szukają dodatkowego punktu wyróżnienia i korzyści, Koenigsegg wyprodukował niektóre jednostki ze specjalnym pakietem aerodynamicznym, który poprawia obciążenie aerodynamiczne modelu, aż do osiągnięcia 385 kg siły docisku (+70 kg). Zestaw ten dodaje nowy przedni splitter, wypustki w przednim zderzaku i «pływające” płetwy w tylnej części, stanowiące kontynuację powierzchni chowanego spojlera.

Koenigsegg Regera Naked Carbon 03

Hybrydowy silnik Koenigsegg Regera

Układ napędowy Koenigsegg Regera łączy 3 silniki elektryczne i silnik benzynowy 5.0 V8 Twin-Turbo bez użycia skrzyni biegów. jako element pośredni. System ten łączy 4 śmigła w taki sposób, że obrót zestawu odbywa się bez przerw i oszczędza do 50% strat energii. Konfiguracja wykorzystuje silnik elektryczny w każdym tylnym kole oraz silnik elektryczny przymocowany do wału korbowego silnika V8, który jest również na stałe połączony z tylną osią. Baterie używane przez Regerę mają pojemność 9,27 kWh i są dostarczane przez chorwackiego producenta Rimac.

koenigsegg-regera-direct-drive-30

4 silniki łączą się w czasie rzeczywistym, aby zapewnić stałą skrzynię biegów na tylnej osi o wartości Maksymalny moment obrotowy 2000 Nm i jeden maksymalna moc większa niż 1500 KM. Korzyści mówią o od 0 do 100 km/hw 2,8 sekundy i maksymalnej prędkości 450 km/h. Celem Koenigsegga z Regerą było wyznaczenie nowej poprzeczki, jeśli chodzi o najpotężniejszą GT na świecie, status, który utrzymuje, biorąc pod uwagę jego koncepcję i techniczną recepturę, ale który ma na celu ulżenie dzięki Koenigsegg Gemera poprzez podejście GT dzięki kabinie z 4 prawdziwymi siedzeniami.

koenigsegg-regera-030315-06

Wnętrze Koenigsegg Regera

Koenigsegg zaprojektował Koenigsegg Regera jako wizja luksusu i komfortu typowa dla samochodów sportowych typu Gran Turismo. Mówimy zatem o radykalnie odmiennym podejściu do wszystkiego, co do tej pory podpisywał Koenigsegg. Od czasu wprowadzenia na rynek pierwszego samochodu sportowego Koenigsegg CC8S, wszystkie jego projekty miały na celu oferowanie bardzo wysokich osiągów i wysokich osiągów jako absolutnego priorytetu, co znacznie obniża komfort na pokładzie. W przypadku Koenigsegg Regera Nie tylko starano się dokonać skoku wielkości pod względem osiągów, ale także osiągnięto kombinację, którą wcześniej widziano tylko w Bugatti Veyron i Bugatti Chiron, gdzie łączy się komfort, luksus i wysokie osiągi.

W ten sposób Regera używa po raz pierwszy kabina zaprojektowana przez i na długie podróże bez karania pasażerów brakiem izolacji, co pozwala klientom na pełną personalizację wnętrza i zintegrowanie urządzeń takich jak klimatyzacja, system multimedialny kompatybilny z Gra samochodowa Apple lub sprzęt nagłaśniający hi-fi.

Czy ten post był pomocny?