Saltar al contenido

Kia XCeed

23 de agosto de 2021
Kia XCeed

KIA XCeed to kompaktowy crossover segmentu C, produkowany przez południowokoreańską markę KIA od 2019 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja.

Logo KIA

Funkcje Kia XCeed

karoseriaŚredni SUV
drzwi5
place5
pień426 l
moc120 – 204 KM
konsumpcja7,1 l / 100km
Cena £ 16 700 €
oszacowanie

ten KIA XCeed to jest krzyżowanie kompaktowy, segment C, produkowany przez południowokoreańską markę KIA od 2019 roku pierwsza generacja. KIA XCeed charakteryzuje się kompaktową karoserią z elementami SUV-a, ale koncentruje się na drodze. Jest to model zaprojektowany i zbudowany na bazie kompaktowego KIA Ceed, ale oferujący bardziej miejską i kompaktową alternatywę dla tak modnych kompaktowych SUV-ów. KIA XCeed jest produkowany w Zakład w Żylinie (Słowacja).

Nasz test wideo Kia XCeed 2020

Wśród kompaktowych SUV-ów, które aspirują do rywalizacji z Kią XCeed, znajdziemy najwięcej asfaltu w swojej klasie, wśród których wyróżniają się Mazda CX-30, Peugeot 3008 i SEAT Ateca, choć ich naturalnymi rywalami są inni. zwrotnice jak nieistniejący już SEAT Leon X-Perience czy nowa Skoda Scout, oba większe rodzinne kompakty.

2020 Kia Xceed 0919 045

Wygląd zewnętrzny Kia XCeed

ten Kia XCeed to jest krzyżowanie który znajduje się w środkowej części segmentu kompaktowego według wymiarów z jego 4,40 m długości, bardzo podobny do Mazdy CX-30 (4,40 m) lub SEAT Ateca (4,38 m), ale za Peugeotem 3008 (4,45 m). Jego wygląd zewnętrzny charakteryzuje się wyglądem poza drogą dzięki zastosowaniu czarnego plastiku w dolnej części nadwozia i nadkoli jako osłon, tylnemu dyfuzorowi imitującemu metalową płytę, podłużnym belkom na dachu lub większej wolnej wysokości od podłoża, co ogólnie wyróżnia się linie Kia Ceed, z którego pochodzi.

Kia XCeed ma: sportowa i dynamiczna estetyka odcieni ale, w przeciwieństwie do Lexusa UX, bez nadużywania bardzo wyraźnych linii, z wyjątkiem linii stylistycznej, która rodzi się w reflektorach i biegnie wzdłuż boku, aż zniknie w tylnym układzie optycznym. Podobnie, ma również rozwiniętą przednią osłonę chłodnicy w kształcie nosa tygrysa, która jest znakiem rozpoznawczym marki, a także tył, w którym wyróżnia się pozioma tylna optyka z technologią LED i wydatna fałda jak mały spoiler pod stosunkowo pochyłym tylna szyba .

2020 Kia Xceed 0919 023

Gama silników Kia XCeed

Kia XCeed jest dostępna z szeroka gama silników: trzy benzyny, jeden konwencjonalny diesel, dwa diesel łagodna hybryda oraz w wersji hybrydowej typu plug-in o mocy od 115 KM do 204 KM.

Na benzyna spotykamy go 1.0 T-GDi 120 KM, ten 1.4 T-GDi 140 KM i 1.6 T-GDi 204 CVWszystkie są dostępne z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub 7-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów (7DCT) w dwóch najmocniejszych blokach.

Z szacunkiem do diesel, ma wersję konwencjonalną 1.6 CRDI 115 KM z 6-biegową manualną skrzynią biegów i dwie wersje z technologią mikrohybrydową (1,6 MHEV) z uprawnieniami 115 KM oraz 136 KM, które wykorzystują ten sam blok diesla z dodatkiem małego silnika elektrycznego 48 V. Te dwa ostatnie są powiązane z sześciobiegową manualną skrzynią biegów iMT ze sprzęgłem. przewodowy (połączenie elektroniczne) lub do 7DCT.

Ostatnią motoryzacją, która przybyła, jest wersja 1.6 PHEV 141 KM hybryda plug-in, który wykorzystuje silnik benzynowy 1.6 wolnossący 105 KM i silnik elektryczny o mocy 61 KM wraz z automatyczną skrzynią biegów dwusprzęgłową z 6 biegami i akumulatorem litowo-polimerowym o mocy 8,9 kWh, który to umożliwia przejechać do 48 km w trybie czysto elektrycznym, choć pozostaje 135 litrów bagażnika.

2020 Kia Xceed 0919 064

Wnętrze Kia XCeed

Projekt Wnętrze Kia XCeed znacznie bardziej przypomina Ceeda, w którym wyróżnia się 10,25-calowy ekran dotykowy systemu informacyjno-rozrywkowego, a także 12,3-calowy cyfrowy panel instrumentów. Ponadto, oferuje bardzo ładny wygląd i prezentację, ze stosunkowo wysokiej jakości materiałów i wyposażenia biorąc pod uwagę segment i cenę, a także duże możliwości sprzętowe.

Według wymiarów wewnętrznych XCeed powraca do stanąć pośrodku swoich głównych rywali dzięki rozstawowi osi 2650 mm, wymiar podobny do Mazdy CX-30 (2655 mm), wyższy niż SEAT Ateca (2630 mm) i niższy niż Peugeot 3008 (2675 mm). Jednak przez pojemność bagażnika (426 litrów) jest dalej od nich, z wyjątkiem modelu japońskiego.

2020 Kia Xceed 0919 055

Kia XCeed Dynamics

W Diariomotor mieliśmy okazję kilkukrotnie testować Kia XCeed, pokazując się z zachowanie bliższe temu, czego można oczekiwać od kompaktu niż od SUV-a, i ze świetną równowagą między komfortem a stabilnością, będąc turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 140 KM jednym z najciekawszych silników pod względem płynności, reakcji i komfortu.

Podobnie zasiądziemy za kierownicą wersji hybrydowej plug-in 1.6 PHEV, która porusza się ze względną łatwością, o ile baterie są naładowane aby silnik elektryczny wspomagał silnik termiczny, a jego wielkim atutem jest fakt, że posiada automatyczną dwusprzęgłową skrzynię biegów. Jeśli chodzi o zużycie, łatwo jest przejechać od 5 litrów do 100 km ze wspomaganiem elektrycznym, a nawet do 7 litrów w przypadku jego braku.

Kia Xceed Phev 034

Wyróżniony film Kia XCeed

1629699450 750 Kia XCeed

WARTOŚĆ KIA

Samochody są tym, czym mówią ich właściciele

Kto lepiej niż klienci Kia doradzi Ci w wyborze modelu, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom? (Dane dostarczone przez KIA)

Wszystkie recenzje Kia XCeed

Czy ten post był pomocny?