Charakterystyka Ferrari GTC4Lusso
Ferrari GTC4Lusso w 5 klawiszach: oto nowe Ferrari 690 KM gran turismo
ten Ferrari GTC4Lusso To najbardziej GT Ferrari, jakie kiedykolwiek widziano, chociaż dzięki zastosowanej technologii udaje się lepiej niż kiedykolwiek połączyć tę dwoistość między supersamochodem a gran turismo zdolny do zrobienia tysięcy kilometrów. Mocniejszy, szybszy i wydajniejszy, ale przede wszystkim bardziej Ferrari z nowym designem, który sprawia, że jest to supersamochód bardziej w linii wielkich berlinet tej marki i który teraz dodaje dodatkowy punkt charakteru, aby nikt się nie mylił z możliwości, które to ukrywa Ferrari dla 4 osób z napędem na 4 koła.
Technologia w służbie sportowej rywalizacji
Ferrari przekształciło swój najwygodniejszy samochód w GT znacznie bardziej zaawansowany niż jego poprzednik, Ferrari FF, a sposób, w jaki udało mu się to osiągnąć, polegał na zdecydowanym zaangażowaniu w najnowsze technologie na kilku frontach.
Nowości w zestawie technicznym nie tylko pozwalają znacznie poprawić jego wydajność, ale również oferują a znaczna poprawa kontroli pojazdu na każdej nawierzchni, pozwalający również na zwiększenie komfortu jazdy dzięki zintegrowanemu zarządzaniu, które jest realizowane na napędzie na wszystkie koła, czterech kołach kierownicy, systemie amortyzatorów magnetoreologicznych, elektronicznie sterowanym tylnym mechanizmie różnicowym E-Diff i wszystkich systemach sterowania, takich jak ESP, SCM lub SSC.
Ferrari GTC4Lusso zatrudnia Silnik wolnossący 6,3 V12 o mocy 690 KM, 8-biegowa dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów, Napęd na wszystkie koła 4RM Evo i kierunkowa oś tylna. Mówimy o głębokiej aktualizacji w odniesieniu do Ferrari FF, modelu, z którego wywodzi się GTC4Lusso i z którego korzysta z platformy. Osiągi Ferrari GTC4Lusso pozwalają mu osiągnąć Prędkość maksymalna 335 km/h i wykonaj 0-100 km/h w 3,4 sekundy.
Istnieje również druga wersja «bezkofeinowa”, zwana Ferrari GTC4Lusso T, który zastępuje 690-konny silnik V12 znakomitym turbodoładowanym V8 o mocy 610 KM. Traci silnik V12 i napęd na wszystkie koła, ale doskonałe osiągi nowego silnika V8, w połączeniu z utratą 50 kilogramów, sprawiają, że osiągi prawie się nie zmniejszają. W rzeczywistości robi 0-100 km / hw 3,5 sekundy. A dzięki zmniejszeniu kubatury i wprowadzeniu turbosprężarki udało im się zmniejszyć zużycie o 30%.
4 tajemnice, których nikt Ci dzisiaj nie powie o nowym Ferrari GTC4Lusso
Na poziomie aranżacji zewnętrznej i wewnętrznej znajdujemy głęboką renowację. Estetyka zewnętrzna dostosowuje się do linii prezentowanych w modelach takich jak Ferrari 488 Spider i Ferrari F12tdf, podczas gdy wnętrze to miejsce, w którym znajdujemy więcej zmian i nowości, odkrywając tym samym, jakie będą przyszłe modele Ferrari.
W desce rozdzielczej znajduje się duży 10.25 calowy ekran dotykowy z rozdzielczością HD i kompatybilnością systemową Apple CarPlay. Całe sterowanie multimediami, nawigacja i telefonia będą realizowane z tego interfejsu. Jednocześnie wielofunkcyjna sportowa kierownica jest również nowa, z nowym designem z większą liczbą elementów sterujących i różnymi układami, w zależności od tego, które elementy sterujące.
Nie przegap naszego przewodnika zakupów z najbardziej luksusowymi samochodami na rynku ze wszystkimi informacjami na temat GTC4 Lusso i jego rywali.