Saltar al contenido

Ferrari 458 Włochy

5 de agosto de 2021
Ferrari 458 Wlochy

Ferrari 458 Italia to model wykonany przy użyciu technologii i doświadczenia, które Ferrari ceni sobie w Formule 1 przy współpracy Michaela Schumachera i który ma silnik Ferrari 4.5 V8 o mocy 570 KM, najbardziej wydajny silnik, jaki kiedykolwiek zastosowano u szalonego konia. Jego najbardziej radykalna wersja, Ferrari 458 Speciale, osiąga moc 605 KM. Ferrari 458 Italia ma pierwszy centralny tylny silnik z wtryskiem bezpośrednim w Ferrari o pojemności 4499 cm3 i zdolny do rozwijania mocy 570 KM przy 9000 obr./min, przy dokładnie 127 KM / litr, bez wątpienia kamień milowy w wydajności silnika Ferrari. Maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6000 obr/min, choć najważniejsze w tym silniku jest to, że może pochwalić się bardzo wysokim momentem obrotowym na niskich obrotach, tak naprawdę już przy 3250 obr/min rozwija ponad 80% maksymalnego momentu obrotowego.

Logo Ferrari

Charakterystyka Ferrari 458 Italia

karoseriaCoupé
drzwi2
place2
pień230 litrów
moc570 KM
konsumpcja13,3 l / 100km
Cena £ 245 924 €
oszacowanie

ten Ferrari 458 Włochy Jest to model wykonany przy użyciu technologii i doświadczenia, które Ferrari ceni sobie w Formule 1 przy współpracy Michaela Schumachera i który ma silnik Ferrari 4.5 V8 o mocy 570 KM, najbardziej wydajny silnik, jaki kiedykolwiek był używany w szalonym koniu. Jego najbardziej radykalna wersja, Ferrari 458 Specialeosiąga 605 CV.

Ferrari 458 Italia jest wyposażone w pierwszy środkowy środkowy silnik z bezpośrednim wtryskiem w Ferrari o pojemności 4499 cm3 i zdolnej do rozwijania mocy 570 KM przy 9000 obr./min, przy dokładnie 127 KM/litr, niewątpliwie kamień milowy w wydajności silników Ferrari.

Maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6000 obr/min, choć najważniejsze w tym silniku jest to, że może pochwalić się bardzo wysokim momentem obrotowym na niskich obrotach, tak naprawdę już przy 3250 obr/min rozwija ponad 80% maksymalnego momentu obrotowego. Wydajność nowego silnika znajduje odzwierciedlenie w zużyciu paliwa, które zostało zredukowane do około 13,7 litra/100 km (w cyklu mieszanym) przy emisji 320 g/km CO2. Oczywiście nie wystarczy przekonać żadnego ekologa, ale są to bezprecedensowe dane dotyczące konsumpcji dla Ferrari o tych cechach i znacznie przewyższają te ze starego Ferrari F430.

Silnik 4,5 V8 w Ferrari 458 Italia jest związany z siedmiobiegowa skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem opracowany specjalnie z myślą o sportowych osiągach z niskimi biegami rozwijającymi maksymalny moment obrotowy przy niskich obrotach i wysokim siódmym biegiem dla maksymalnej prędkości maksymalnej. Ta maszyna jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/hw zaledwie 3,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 325 km/h.

Podwozie zostało zbudowane z aluminium przy użyciu niektórych stopów stosowanych w przemyśle lotniczym. Ponadto inżynierowie osiągnęli optymalny rozkład masy wynoszący 58% na tylnej osi i resztę na przedniej osi. Nowe podwozie będzie integrować dyferencjały E-Diff i F1-Trac, które będą sterowane przez własne ECU i że udaje im się zwiększyć przyspieszenie na wyjściu z zakrętów o 32%. Ma hamulce ABS wysoka wydajność zdolna do hamowania od 100 km / h do 0 na zaledwie 32,5 metra.

Czy ten post był pomocny?