Saltar al contenido

DFSK 580

4 de agosto de 2021
DFSK 580

DFSK 580 to duży 7-miejscowy SUV produkowany przez DFSK od 2019 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja, zaprezentowana w 2019 roku.

Logo DFSK

Funkcje DFSK 580

karoseriaDuży SUV
drzwi5
place7
pień ja
moc149 KM
konsumpcja9,9 l / 100km
Cena £ 21 995 €
oszacowanie

ten DFSK 580 Jest to duży 7-miejscowy SUV produkowany przez DFSK od 2019 roku. Obecnie na rynku pojawia się pierwsza generacja, zaprezentowana w 2019 roku. DFSK 580 Charakteryzuje się przede wszystkim niszczącym stosunkiem ceny do produktu, gdyż na rynku nie ma nic o takiej wielkości (4,68 m) i przy swoim poziomie wyposażenia za zbliżoną cenę. Jest produkowany w zakładzie DFSK w Chiny.

Wśród dużych 7-miejscowych SUV-ów, które można uznać za konkurentów DFSK 580, być może najbardziej podobnymi może być między innymi Peugeot 5008, Nissan X-Trail czy Skoda Kodiaq. Można go również uznać za rywala SsangYonga Rextona, chociaż Rexton jest bardziej zorientowany na jazdę terenową z trakcją 4×4, podwoziem z podłużnicami i redukcją, podczas gdy DFSK 580 ma tylko napęd na przednie koła i jest zorientowany tylko na asfalt .

Układ DFSK 580

Dfsk 580 0719 007

DFSK 580 przyciąga uwagę zaskakująco atrakcyjnym wzornictwem, bardzo w europejskim guście, z niektóre linie, które przypominają SsangYong Rexton szczególnie w profilu iz tyłu. Komplet jest harmonijny, zaczynając od przyjaznego i prostego frontu i ogólnie zachowując wyważone proporcje.

Projekt 580 Wydaje się, że jest zaprojektowany tak, aby nikogo nie denerwować i wtopić się w ruch, nie wyróżniając się w żaden sposób na dobre ani na złe. Z pewnością nie uderza w nic, co jest nie na miejscu w oczach europejskiego klienta.

Silniki DFSK 580

Dfsk 580 Bagażnik

DFSK 580 ma jedną opcję mechaniczną: turbodoładowany blok benzynowy z czterema cylindrami i pojemnością 1,5 litra, który oferuje 146 KM i 210 Nm, sprzężony z automatyczną skrzynią biegów typu CVT (wariator ciągły). Ten sam silnik ma opcję dwupaliwową, aby pracować z LPG, a zatem uzyskać etykietę ECO od DGT.

DFSK istnieje tylko jako napęd na przednie koła 4×2, całkowicie rezygnując z użytkowania w terenie, pomimo 20 cm prześwitu, który pomoże nam poruszać się po drogach w dobrym stanie, ale niewiele więcej. Jest to znacząca różnica w stosunku do SsangYong Rexton, którego podejście jest znacznie bardziej w stylu country z możliwością łączenia i redukcją przyczepności 4×4, ale także z wyższą ceną.

DFSK 580 wnętrze

Dfsk 580 Wnętrze

Wnętrze DFSK 580 przypomina nam ponownie bardzo wyraźnie o konstrukcji SsangYong Rexton, z tym samym stylem, ogólnym odczuciem i układem gałek, elementów sterujących i otworów wentylacyjnych, które DFSK zdobi skórą i imitacją drewna na siedzeniach, drzwiach i desce rozdzielczej. Jeśli kierujemy się skorygowaną ceną 580, można założyć, że tworzywa będą gorszej jakości niż jakakolwiek marka Premium, ale prawda jest taka, że ​​wygląd jest dość przekonujący.

Dfsk 580 0719 001

Panel sterowania jest analogowy z dwoma dużymi zegarami i wielokolorowym centralnym komputerem, natomiast centralny ekran deski rozdzielczej jest bardzo duży (11 cali) i ma odpowiednie i niezbędne wykończenie, aby niczego istotnego nie brakowało, ale nie dochodząc do wyrafinowania swoich rywali z innych marek. Ma reflektory halogenowe (nie LED), ma tempomat (nie adaptacyjny), ma czujnik parkowania i tylną kamerę (ale nie na obwodzie 360). Oprócz skórzanych siedzeń i panoramicznego dachu, posiada wyposażenie podstawowych wersji swoich rywali.

Dynamika DFSK 580

Dfsk 580 Przód

Fengon 5 wykorzystuje system McPhersona do zawieszenia osi przedniej i oś skrętną do osi tylnej. z tym, co powinno być ustawieniem zorientowanym na komfort i ciszę wewnątrz kabiny, znacznie przewyższający sportowe osiągi, na które jego silnik w żadnym wypadku nie pozwoliłby.

Dfsk 580 0719 010

Nie jest to bardzo ciężki samochód jak na swoje rozmiary, ledwo przekraczający półtora tony pustego pojazdu, co sugeruje, że silnik o mocy 146 KM powinien wystarczyć, aby krążyć z legalnymi prędkościami przy całkowitej płynności, z Prędkość maksymalna 190 km/h i zatwierdzone średnie zużycie 7,3 l/100kmMoże trochę wysoko, ale nie oburzająco. Automatyczna skrzynia biegów CVT przyczynia się do płynnej jazdy bez zmiany biegów, ale oddala ją od wszelkich wymagań dotyczących wydajności.

DFSK 580 Wyróżnij wideo

1628117161 431 DFSK 580

Czy ten post był pomocny?